تاریخ انتشار: 1395/07/29 16:16
کد خبر: 254370

خشم بودایی‌ها از رونالدو

عکس یادگاری که مهاجم پرتغالی رئال مادرید با یکی از مجسمه‌های بودا گرفته است، برای او دردسرساز شد.
خشم بودایی‌ها از رونالدو

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، کریستیانو رونالدو در تازه‌ترین پست خود در اینستاگرام عکسی از خودش منتشر کرده است که او را در کنار یکی از مجسمه‌‌های بودا و در حالی نشان می‌دهد که پایش را روی پایه این مجسمه گذاشته است.

انتشار این عکس توسط رونالدو از سوی بودایی‌ها نوعی بی‌احترامی به مقدسات آنها تلقی شده است و به همین دلیل آنها با ابراز خشم از این اقدام کاپیتان تیم ملی پرتغال از او خواستند که هر چه سریع‌تر این عکس را از روی صفحه اینستاگرامش بردارد.

یکی از کسانی که به عکس رونالدو در کنار مجسمه بودا واکنش نشان داده، در صفحه او نوشته است: «هی کریستیانو، تو دیوانه‌‌ای؟ بودا یک مجسمه دکوری نیست». یکی دیگر از بودایی‌ها نوشته است: «فکر می‌کنم که باید این عکس را پیش از آنکه مردمی که در آسیا زندگی می‌کنند، از دست خودت عصبانی کنی. باید به مذاهب هوادارانت احترام بگذاری». یکی دیگر از معترضان به پست قرار گرفته در صفحه رونالدو هم این‌گونه نوشته است: «اینکه تو بازیکن خوبی هستی دلیل نمی‌شود که احساسات و عقاید دیگران را نادیده بگیری. چطور می‌توانی اینقدر به عقاید دیگران بی‌احترامی کنی. من بودا نیستم، اما این کارت مرا واقعاً ناراحت کرد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yypby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس: رونالدو برنده توپ طلا شده است!

معرفی سه نامزد نهایی بازیکن فصل اروپا
بهترین بازیکن اروپا از مادرید می آید