تاریخ انتشار: 1395/07/30 20:43
کد خبر: 254044

آلگری: میلان باشگاهی مناسب برای رشد استعدادهاست

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است که میلان باشگاه مناسبی برای رشد و پیشرفت استعدادهای جوان ایتالیایی به شمار می آید.​​​​​​​
آلگری: میلان باشگاهی مناسب برای رشد استعدادهاست

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، فردا شب دو تیم میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن سرو، حساس ترین دیدار هفته لیگ ایتالیا را برگزار خواهند کرد. آلگری که سابقه هدایت میلان را در کارنامه خود می بیند، تاکید کرد که از دشواری های دیدار فردا شب تیمش آگاه است.

روند رو به رشد میلان: "در ابتدا باید به میلان به خاطر فصل خوبی که سپری می کنند تبریک بگویم. این بازیکنان جوان، بدون شک آینده فوتبال ایتالیا خواهند بود. هرگز به آنها حسادت نمی کنم زیرا این موضوع در نهایت به نفع فوتبال ملی خواهد بود و من نیز قصد دارم همین روند را در یوونتوس پیاده کنم".

جدال فردا شب در سن سیرو: "بازی فردا، مانند همه دیدارهای بزرگ، ما با تیمی قدرتمند روبرو هستیم و می دانیم که در خانه حریف، همانند دیدار با اینتر، بازی دشواری خواهیم داشت. ما فردا با تیمی قدرتمند و تکنیکی و با جوانانی با کیفیت روبرو خواهیم شد. پس برای گرفتن نتیجه در بازی فردا، باید بهتر از گذشته بازی کنیم".

درخشش بوفون در برابر لیون: "با داشتن بازیکنانی مثل بوفون، پیروزی آسانتر خواهد شد. عملکرد بوفون در برابر لیون به اندازه زدن 3 گل برای ما ارزش داشت اما ما سالهاست که چنین عملکردی از او می بینیم. پس باید بحث درباره او را به پایان برسانیم زیرا این سنگربان کیفیت خود را طی این سال ها به اثبات رسانده است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wywod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی هِف سمنان:محکوم به برد هستیم