تاریخ انتشار: 1395/04/27 00:41
نقل و انتقالات؛
کد خبر: 273529

خامس رودریگز و وسوسه ترک رئال مادرید

چنانچه ستاره کلمبیایی رئال مادرید به طور کامل از راه یافتن به ترکیب اصلی رئال مادرید نا امید شود، برای قبول پیشنهادهایش از انگلستان و فرانسه ترغیب خواهد شد.
خامس رودریگز و وسوسه ترک رئال مادرید

به گزارش فرتاک ورزشی، نا امید شدن از پیدا کردن جایگاهی در ترکیب اصلی رئال مادرید و پیشنهادهای چشم گیر از سوی باشگاه های ثروتمند انگلیسی ممکن است ستاره کلمبیایی رئال مادرید – هامس رودریگز - را در همین تابستان به جایی دور از مادرید بکشاند.

به گزارش سایت Marca، هامس رودریگز تا همین چند هفته پیش به خروج از رئال مادرید فکر نمی کرد، اما اگر باشگاهی حاضر به پرداخت برچسب 80 میلیون یورویی این بازیکن شود، رئال مادرید با جدایی او مشکلی نخواهد داشت و تصمیم گیری درباره آینده را به خود رودریگز واگذار خواهد کرد. با این حال، چنین برچسب گرانی موجب می شود تا تعداد مشتریان هامس به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یابد. منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و حتی وستهم یونایتد تیم هایی هستند که قادرند چنین مبلغی را برای به خدمت گیری رودریگز بپردازند. به نظر می رسد که وستهم شرایط رودریگز را به طوری جدی دنبال می کند، اما تاکنون هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت مبلغی بالاتر از 60 میلیون یورو نشده است.

به نظر می رسد که هافبک کلمبیایی لوس بلانکوس امیدی برای راه یافتن به ترکیب اصلی تیمش ندارد و از اینکه در فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل اتلتیکو مادرید نتوانست حتی برای یک دقیقه به میدان برود، ناراحت است. با این حال، هامس از زندگی در مادرید لذت می برد و تمایل چندانی برای بر هم زدن آرامش زندگی فعلی اش ندارد، اما در عین حال می داند که بازیکن ثابت تیمش نیز به شمار نمی رود.

با شروع پیش فصل برای رئال مادرید، هامس این روزها زمان زیادی را در سالن های بدنسازی می گذراند تا به سختی خودش را برای فصل پیش رو آماده کند، اما زین الدین زیدان و فلورنتینو پرز به دنبال تعهد کامل روحی و روانی این بازیکن به رئال مادرید هستند و این عاملی تعیین کننده در ماندن یا رفتن او از سانتیاگو برنابئو می باشد.   

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an7ey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نفس های آخر نقل و انتقالات فولاد خوزستان