تاریخ انتشار: 1395/08/09 21:22
کد خبر: 251904

گواردیولا: وقتی مسی پا به توپ می شود بهترین تصمیم را می گیرد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از توانایی های لیونل مسی پرداخت و به بازیکنانش برای مهار او هشدار داد.
گواردیولا: وقتی مسی پا به توپ می شود بهترین تصمیم را می گیرد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی،در بازی رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بارسلونا موفق شد با هت تریک مسی شکست سنگینی را به سیتیزن ها تحمیل کند و این دو تیم در بازی برگشت در این هفته به مصاف هم خواهند رفت.

عملکرد مسی در بازی رفت: "مسی در هر لحظه از بازی به دنبال قرار گرفتن در بهترین فضای ممکن است و حتی زمانی که شما فکر می کنید او در حال قدم زدن در زمین مسابقه است، در واقع او به دنبال ایجاد بهترین شرایط و موقعیت برای خودش است. شاید از لحاظ آمار، مسی خیلی در زمین مسابقه دوندگی بالایی نداشته باشد اما با تفکر درست و بررسی شرایط مسابقه، زمانی که پا به توپ می شود بهترین تصمیم را می گیرد".

قرار گرفتن آگوئرو در ترکیب سیتی در برابر بارسلونا: "من نیز احتمالا با شما هم عقیده هستم و از او در ترکیب اصلی استفاده خواهم کرد اما نمی توانم به شما بگویم در کدام پست از آگوئرو استفاده خواهد شد. من قصد داشتم تا از یک بازیکن بیشتر در خط میانی استفاده کنم تا بتوانم راحت تر کنترل بازی را در میانه میدان در دست بگیرم. دلیل غیبت آگوئرو در بازی رفت، استفاده از بازیکنی بود که تنها در محوطه جریمه ساکن نباشد و به خط میانی نیز کمک کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pnow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو بالاخره به درخشش مسی واکنش نشان داد