تاریخ انتشار: 1395/08/12 11:28
کد خبر: 251370

پادشاهی اوزیل در لیگ قهرمانان

فوق ستاره آلمانی آرسنال شب گذشته توانست در پیروزی تیمش بدرخشد.
پادشاهی اوزیل در لیگ قهرمانان

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لودوگورتس بلغارستان رفت. آرسنال با توجه به اینکه 2 بر صفر از تیم حریف عقب مانده بود توانست در جریان بازی به تساوی برسد. اوزیل ستاره آلمانی آرسنال توانست در دقایق پایانی گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

مسوت اوزیل در دقیقه 87 روی پاس الننی صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه توپ را از بالای سر دروازه بان حریف رد کرد، دو مدافع لودوگورتس را هم فریب داد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. سلطان پاس گل لیگ برتر، در این فصل آمار گلزنی بسیار خوبی به جا گذاشت.اوزیل دیشب 200مین پاس گل دوران فوتبالش را داد. وی در این فصل چمپیونزلیگ در 4 بازی توانست 4 گل، 2 پاس گل و یک هت تریک را در کارنامه خود داشته باشد.

اوزیل پس از ۳ سال حضور در رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۳ با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۵۰ میلیون یورو به باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس پیوست. در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۳ در مقابل ساندرلند نخستین بازی‌اش را برای توپچی‌ها انجام داد و در همان بازی اولین پاس گلش را نیز به ژیرو داد.

در فصل ۲۰۱۳/۱۴ در بین نامزدهای توپ طلا قرار گرفت و در تیم منتخب یوفا هم قرار گرفت. وی در سال ۲۰۱۶ با ۱۸ پاس گل بهترین پاسور لیگ شد.

وی تا سال ۲۰۱۲ در تمامی تورنمنت‌ها ۶۰ پاس گل داده است. در مجموع در لیگ تا ژانویه ۲۰۱۳، ۴۰ پاس گل داده و از این رو به عنوان آقای پاس گل جهان محسوب شد و به او لقب پادشاه پاس گل را داده‌اند.

اوزیل در سال ۲۰۱۲، ۳۰ پاس گل داد که رکوردار پاس گل در بین ۵ لیگ معتبر جهان است. وی در نوامبر ۲۰۱۵ رکوردی جدیدی در لیگ برتر ثبت کرد. او توانست در شش بازی متوالی پاس گل بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyxpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بندهای ویژه قرارداد براوو با منچسترسیتی