تاریخ انتشار: 1395/08/16 21:24
کد خبر: 250562

یوونتوس همچنان صدر نشین سری A

یوونتوس و میلان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا یوونتوس جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند و میلان هم به رده دوم صعود کند
یوونتوس همچنان صدر نشین سری A

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته دوازدهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا بعدازظهر امروز (یکشنبه) با انجام چهار دیدار همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها یوونتوس در خانه کیه‌وو ورونا به برتری 2 بر یک دست یافت.

برای بانوی پیر در این دیدار ماریو ماندزوکیچ (53) و میرالم پیانیچ (75) موفق به گلزنی شدند و کیه‌وو هم توسط سرخیو پلیسیه (66 - پنالتی) به گل رسید. با این برد شاگردان ماسیمیلیانو آلگری 30 امتیازی شدند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند.

میلان هم در روزی که خارج از خانه بازی می‌کرد، با نتیجه 2 بر یک پالرمو را شکست داد. گل‌های روسونری را در این دیدار سوسو (15) و جان‌لوکا لاپادولا (82) به ثمر رساندند و در مقابل دروازه‌شان در دقیقه 71 توسط ایلیجا نِستوروفسکی باز شد. شلاگردان وینچنزو مونتلا با این برد 25 امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند.

در دو دیدار دیگر عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

جنوا  یک - اودینزه یک

ساسولو صفر- آتالانتا 3

امشب همچنین سه دیدار دیگر در چارچوب این رقابت‌ها به ترتیب زیر برگزار می‌شود:

فیورنتینا - سامپدوریا

اینتر - کروتونه

رم - بولونیا

در جدول رده‌بندی سری A تیم‌های یوونتوس، میلان و رم به ترتیب با 30، 25 و 23 امتیاز رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nop7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته:در نقل و انتقلات ناکام بوده ایم
برخی چیزها در حال عوض شدن هستند