تاریخ انتشار: 1395/08/17 11:22
کد خبر: 250512

واکنش جالب یورگن کلوپ به صدرنشینی لیورپول

سرمربی لیورپول بعد از پیروزی پرگل و صعود به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس واکنش جالبی از خود نشان داد.
واکنش جالب یورگن کلوپ به صدرنشینی لیورپول

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، لیورپول با برتری 6 بر یک خانگی برابر واتفورد توانست با یک امتیاز بیشتر از چلسی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. اتفاقی که در سال‌های گذشته خیلی کم رخ داده است.

 

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی با واتفورد گفت‌: تلاش کردیم در هفته‌های اخیر امتیازات کامل بازی‌هایمان را کسب کنیم. امیدواریم از این کار خسته نشویم. در پایان فصل باید ببینیم در کجای جدول قرار خواهیم گرفت. اکنون صحبت کردن درباره قهرمانی خیلی زود است. رسانه‌ها نباید پیش‌بینی کنند که چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود.

 

لیورپول در فصل 14-2013 تا هفته‌های پایانی در صدر قرار داشت ولی شکست برابر چلسی و تساوی در زمین کریستال پالاس در سه بازی پایانی آنها باعث شد قهرمانی به منچسترسیتی برسد.

 

کلوپ آلمانی ادامه‌ داد: لیورپول تیم جوان شده و خوبی است و دیگر آن تیم 25 ساله گذشته نیست. باید خونسرد بمانیم. این بهترین راه‌ حل است تا نتیجه‌ خوبی در پایان فصل کسب کنیم. تازه یازده هفته‌ از رقابت‌های لیگ گذشته است و هیچ فشاری روی ما نیست. چلسی را این فصل دیدیم که تقریبا شگفت انگیز بوده است. منچسترسیتی شبیه بارسلونا بازی می‌کند و این تیم هم شگفت انگیز بوده. هیچ وقت هم نمی‌توان منچستریونایتد را از میان مدعیان قهرمانی کنار زد. همچنین تاتنهام هم تیم خوبی است و تیم‌های خوب دیگری هم هستند که می‌توانند در پایان فصل برای قهرمانی تلاش کنند. وقتی از بوروسیا دورتموند به اینجا آمدم، تقاضای زمان و صبوری از سوی مسئولان باشگاه داشتم. با ایمان به کار تیمی، راهم را ادامه دادم و اکنون کم کم در حال گرفتن مزد اعتماد به بازیکنان و زمانی هستم که مسئولان باشگاه در اختیارم گذاشتند.  اکنون فوتبال خیلی و زیبایی را بازی می‌کنیم و در بالای جدول قرار داریم. در هر بازی به فکر کسب تساوی نیستیم و برای برد به میدان می رویم. خوشحالم که والتر ماتزاری، سرمربی واتفورد ما را بهترین تیم فصل لیگ برتر معرفی کرد و این چیزی است که من از ابتدا به دنبال آن بودم.

 

لیورپول بعد از تعطیلات بازی‌های ملی باید در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر انگلیس  برابر ساوتهمپتون در سنت مری به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmwq7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرگوسن: آرسنال امسال تیم قوی تری شده است