تاریخ انتشار: 1395/08/17 15:10
کد خبر: 250451

ریبری: بی صبرانه منتظر رویارویی با دورتموند هستم

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ بی صبرانه در انتظار دیدار حساس برابر بوروسیا دورتموند است و تاکید کرد که به این بازی خواهد رسید.
ریبری: بی صبرانه منتظر رویارویی با دورتموند هستم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، در حساس ترین بازی هفته یازدهم بوندسلیگا، شنبه 29 آبان بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود از بایرن مونیخ پذیرایی خواهد کرد.

 

فرانک ریبری از آمادگی خود برای این دیدار حساس سخن به میان آورد و گفت: چند روز آینده برای من بسیار حیاتی خواهد بود. می خواهم به خوبی تمرین کنم و خودم را به اوج آمادگی برسانم تا برابر دورتموند آماده و سرحال باشم. بی صبرانه در انتظار این دیدار حساس هستم. این بازی برای هر دو تیم حساس است و بدون شک هم به ما و هم به بازیکنان دورتموند فشار زیادی وارد خواهد شد. همه انتظار زیادی از این بازی دارند و امیدوارم زیبا و جذاب باشد.

 

ریبری در فصل جاری شروع خوبی با بایرن مونیخ داشت و با وجود اینکه مدت ها دور از میادین بود اما عملکرد رضایت‌بخشی داشت. البته او در دیدار برابر هامبورگ آسیب دید و چند روزی است که خانه نشین شده است. او امیدوار است که به دیدار برابر دورتموند برسد.

 

بایرن مونیخ با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. این در حالی است که دورتموند تنها 18 امتیاز کسب کرده است. این باعث می شود تا دیدار رودروی آنها بسیار حساس باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oqkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: این بهترین عملکرد بایرن مونیخ تا این جای فصل بود