تاریخ انتشار: 1395/08/17 15:29
کد خبر: 250445

بالوتلی: سوارز شایسته جایزه بهترین بازیکن سال جهان است

در حالی که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بار دیگر رقابت شانه به شانه خود برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان دارند، اما مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا لوئیس سوارز اروگوئه ای را شایسته تر از دو فوق ستاره یک دهه گذشته فوتبال جهان می داند.
بالوتلی: سوارز شایسته جایزه بهترین بازیکن سال جهان است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، ماریو بالوتلی معتقد است که مهاجم اروگوئه ای بارسلونای اسپانیا توان فوق العاده ای از نظر گلزنی دارد و به همین علت امسال باید به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان انتخاب شود.

امسال هم به نظر می رسد که رقابت بر سر تصاحب جایزه بهترین بازیکن توپ طلا بین دو فوق ستاره فوتبال جهان دنبال شود، اما ماریو بالوتلی مهاجم اسبق تیم ملی ایتالیا می گوید این جایزه امسال حق سوارز است. وی در گفتگویی که با Telefoot انجام داد، اظهار داشت:قطعاً امسال مسی، رونالدو یا سوارز برنده این جایزه خواهند بود، اما صادقانه بگویم که من به سوارز رأی می دهم.

بالوتلی که در این فصل از رقابت های لیگ یک فرانسه، به لحاظ گلزنی آمار بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته و از هشت بازی برای تیم نیس موفق شده هفت گل به ثمر برساند. وی در مورد کسب عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه را هم امری دشوار می داند:غیرممکن نیست، اما کاری بسیار دشوار است. تا حالا فقط ۱۱ بازی انجام داده ایم، اما بهرحال به تیم نیس آمده ام که پیروز شویم. قهرمانی در لیگ فرانسه بسیار سخت است. زمانی که به نیس آمدم تصور می کردم که قهرمانی آسانتر باشد. شرایط بازی های لیگ فرانسه در این سالها بیشتر به سمتی پیش می رود که قهرمانی در آنها شبیه قهرمانی در کشورهای آلمان، انگلیس، ایتالیا سخت و دشوار می شود.

بالوتلی که در این فصل با جدایی از لیورپول راهی لیگ یک فرانسه شد، از ممدو ساخو خواست تا او هم به تیم نیس فرانسه بپیوندد. ساخو در این فصل به دلایل مشکلات انضباطی که با یورگن کلوپ پیدا کرد، هنوز در ترکیب این تیم بازی نکرده است. بالوتلی در این باره گفت:چقدر بد که بازیکنی مثل او نمی تواند بازی کند. من با او بازی کرده ام و او یکی از بهترین مدافعانی است که تا کنون با او کار کردم. او باید از لیورپول برود. اگر او تصمیم به رفتن از لیورپول دارد، به نظرم نیس می تواند یکی از گزینه های بسیار خوب برای او باشد.

وی در پایان هم افزود:اگر لازم باشد، خودم با او صحبت می کنم. و اگر امکانش بود برای ماه ژانویه این کار را انجام خواهم داد.

 

 

 
  

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyorl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری خفیف روسونری