تاریخ انتشار: 1395/08/18 17:11
کد خبر: 250228

ماندن کریم 50-50 است/ پیشنهادات خوبی از اروپا داریم!

مدیر برنامه مهاجم ملی‌پوش کشورمان در مصاحبه با سایت یونانی درباره آینده ستاره ایرانی گفت: احتمال جدایی موکلم از پانیونیوس در زمستان زیاد است.
ماندن کریم 50-50 است/ پیشنهادات خوبی از اروپا داریم!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، کریم انصاری فرد، ستاره ایرانی تیم پانیونیوس این روزها با درخشش در سوپر لیگ یونان در تیر راس رسانه‌های این کشور قرار گرفته است.

رسانه‌های یونان صبح امروز اخباری مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه‌هایی از کشور ایتالیا و ترکیه بازی‌های این ستاره ایرانی را زیر نظر گرفتند.

به همین خاطر سایت contra یونان به سراغ مدیر برنامه انصاری فرد رفته که خلاصه پاسخ‌های او به شرح زیر است:

* درباره مساله تمدید قرارداد انصاری فرد باید بگویم که پیشنهاد تمدید از سوی باشگاه پانیونیوس داده شده است اما تمدید ۵۰-۵۰ است.

* در صورتیکه تیم پانیونیوس حاضر نباشد مبلغ مورد نظر را برای تمدید قرارداد بپردازد مشتریان زیادی در یونان هستند که حاضر به پرداخت این مبلغ است.

*  بومال، بازیکن پانیونیوس باتوجه به اینکه ۶ ماه از مدت قراردادش باقی مانده است، پانیونیوس با فروشش او به تیم پاناتینایکوس پول زیادی  می تواند به دست بیاورد و در نتیجهبا این پول می تواند با انصاری فرد در زمستان به عنوان بازیکن آزاد مذاکره کند.

* دو باشگاه پائوک و آ اک یونان در تابستان گذشته حاضر بودند تا مبلغ مورد نظر برای فسخ قرارداد انصاری فرد را بپردازند اما این اتفاق نیفتاد. انصاری فرد در زمستان آتش بیشتری دارد تا با آنها به توافق برسد.

سوئیس، بلژیک، هلند و ترکیه از جمله مقصدهای احتمالی انصاری فرد در زمستان است. البته رفتن به آلمان و فرانسه به نظر سخت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pk87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریم از ترکیه و ایتالیا پیشنهاد دارد