تاریخ انتشار: 1395/08/20 12:13
کد خبر: 249909

داوید ویا: سیتی با گواردیولا تاریخ ساز می شود

ستاره سابق بارسلونا به ستایش از گواردیولا پرداخت و او را یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال جهان دانست.
داوید ویا: سیتی با گواردیولا تاریخ ساز می شود

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، داوید ویا بر این باور است که منچستر سیتی با هدایت پپ گواردیولا این شانس را دارد که نه تنها در لیگ برتر انگلیس بلکه در لیگ قهرمانان اروپا هم جام قهرمانی را بالای سر برد.

او گفت: سیتی با گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. هنوز این تیم به مرز آمادگی کامل خود نرسیده است و تفکرات گواردیولا در این تیم نهادینه نشده است. در آینده تیمی بهتر و هماهنگ تر از سیتی خواهیم دید.


او ادامه داد: منچستر سیتی با آمدن گواردیولا فوتبال هجومی و زیبا را به نمایش می گذارد. اطمینان دارم که این تیم با رهبری پپ گواردیولا حرف های زیادی برای گفتن خواهد  داشت. گواردیولا با منچستر سیتی تاریخ ساز خواهد شد و این چیزی است که شکی در آن ندارم.


ویا سه فصل زیر نظر پپ گواردیولا بازی کرد و بعد از آن راهی اتلتیکو مادرید شد. او درباره گواردیولا گفت: من گواردیولا را به خوبی می شناسم. او از بهترین مربیان تاریخ فوتبال جهان است. افتخار می کنم که با چنین مربی بزرگی کار کرده ام.


ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا که الان در نیویورک سیتی بازی می کند درباره بارسلونا گفت: بارسلونا از بهترین تیم های جهان است و می توانم به خوبی درک کنم که چرا ستاره های بزرگ آرزوی بازی کردن در این تیم را دارند. بارسلونا به یک بازیکن متکی نیست. ستاره ها می آیند و می روند و این نام بارسلونا است که برای همیشه بزرگ می ماند. این تیم همواره از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در هر رقابتی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ged8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اومتیتی: لیونل مسی یک استثناست