تاریخ انتشار: 1395/08/21 11:34
کد خبر: 249767

این برد تقدیم کارلوس آلبرتو

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پیروزی این تیم برابر آرژانتین را به کارلوس آلبرتوی فقید تقدیم کرد.
این برد تقدیم کارلوس آلبرتو

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری خانگی در راه صعود به جام جهانی روسیه موفق شد با سه گل رقیب دیرینه خود آرژانتین را شکست بدهد تا در صدر جدول گروه خود قرار داشته باشد. گل های فیلیپه کوتینیو، نیمار و پائولینیو به برزیل کمک کرد تا برابر رقیب خود به برتری برسد.

تیته بعد از برد دلچسب برابر آرژانتین در نشست خبری گفت: این برد را به کارلوس آلبرتو تقدیم می کنیم. بعد از پایان صحبت هایم و قبل از شروع مسابقه، برای بازیکنان تیم گل های آلبرتو را پخش کردیم تا روحیه‌شان بالا برود. خوشحالم که اولین بازی برزیل بعد از درگذشت او، با برد همراه بود. شروع خیلی خوبی داشتیم. انتظار این شروع را نداشتم. در ادامه بیشتر به بازی مسلط شدیم. برزیل در مسیر پیشرفت قرار دارد و روز به روز بهتر می شود. می دانستیم در شرایطی که حریف از ما بهتر بازی می کرد، چطور به گل برسیم و در این کار موفق هم بودیم. 

تیته در ادامه گفت: آرژانتین برای دقایقی از بازی بهتر از ما بازی کرد و در یک صحنه هم به همین خاطر فرناندینیو کارت زرد دریافت کرد. خیلی مراقب مسی بودیم و اجازه ندادیم او زیاد صاحب توپ شود. مدافعان ما با هوشیاری تمام، فضاها را برای خط حمله آرژانتین بسته بودند. 

در حالی فوتبال برزیل در صدر جدول انتخابی جام جهانی در قاره امریکا قرار دارد که آرژانتین از 11 بازی نخست خود در این رقابت ها، تنها چهار بازی را با برد به پایان رسانده است و اکنون خارج از محدوده صعود تیم های این قاره به جام جهانی روسیه قرار دارد. تیته در این مورد هم گفت: درست است که در صدر انتخابی جام جهانی قرار داریم ولی برزیل هنوز خیلی جا برای پیشرفت دارد و خیلی بایدبهتر شویم. کسب پنج برد از پنج دیدارمان در انتخابی جام جهانی فراتر از انتظار من بود. به همین خاطر از عملکردی که بازیکنانم از خود نشان دادند خیلی خوشحال هستم. راستش را بخواهید انتظار بازی سخت‌تری برابر آرژانتین داشتم ولی شوت زیبای کوتینیو خیلی به موقع بود و باعث برتری آماری ما نسبت به حریف شد. 

برزیل برای اولین بار بعد از شکست سنگین برابر آلمان در مینه‌رائو و ورزشگاه بلوهوریزنته، به میدان رفت و توانست آن خاطره بد را از ذهن هواداران این کشور پاک کند. سرمربی برزیل در پایان درباره این موضوع نیز گفت: بازی با آلمان مربوط به گذشته بوده و به تاریخ مربوط است. آن دیدار تاثیری در این بازی نداشت و فکر نکنم هیچ بازیکنی از ما یاد آن دیدار بوده باشد. همگی تمرکزمان معطوف به برد برابر آرژانتین بود که به آن دست یافتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vy58b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باید از این بحران خارج شویم