تاریخ انتشار: 1395/08/22 13:08
کد خبر: 249581

ستایش برزیلی ها از فیلیپه کوتینیو: در لیورپول بمان و رهبر باشگاه ات باش

از روز گذشته تا حالا، واکنش های بسیاری در خصوص فیلیپه کوتینیو در توئیتر مشاهده شده است.
ستایش برزیلی ها از فیلیپه کوتینیو: در لیورپول بمان و رهبر باشگاه ات باش

 به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی،سناریوی برد 3-0 برزیل برابر آرژانتین که با شوت سرکش فیلیپه کوتینیو کلید خورد، شروعی بود بر قدردانی هواداران سلسائو از او که این روزها درگیر شایعات انتقال احتمالی اش به بارسلونا و رئال مادرید است.

بسیاری از برزیلی ها خواهان ماندن کوتینیو در لیورپول هستند تا بدین نحو او بتواند با نیمار سال ها خط حمله برزیل را دو نفری رهبری کنند. در یکی از توئیت های جالب در خصوص هافبک- مهاجم 24 ساله لیورپول، اکانت Seleção Brasileira  بود که پس از درخشش کوتینیو نوشت:نمی توان این حقیقت را پنهان کرد که هواداران لیورپول عاشق کوتینیو هستند و زمانی که وی به باشگاه های دیگر لینک می شود چگونه از وی دفاع می کنند. کوتینیو هرگز هیچ جای دیگر توسط طرفداران سایر باشگاه ها تا این اندازه مورد تحسین و استقبال قرار نمی گیرد. به همین دلیل منطقی است که او در این باشگاه بماند. 

البته یورگن کلوپ نیز توجه زیادی به او دارد و مراقبش است.در بارسلونا یا رئال مادرید به وضوح روشن است کوتینیو بازیکن دیگری برای آن ها خواهد بود. درست یکی مثل خرید های هر ساله آن ها که برای نفر چندم بودن خریداری می شوند. علاقه ای که ما برزیلی ها داریم، ماندن کوتینیو در باشگاه فعلی و رهبر لیورپول بودن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gedw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باید از این بحران خارج شویم