تاریخ انتشار: 1395/08/22 13:49
کد خبر: 249574

زلاتان سر به سر بازیکنان می‌گذارد

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد، رفتار ستاره سوئدی تیمش را در خارج از زمین بازی از زمانیکه به این تیم پیوسته است، تحسین می کند.
زلاتان سر به سر بازیکنان می‌گذارد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، «زلاتان ابراهیموویچ» بعد از سپری کردن چهار فصل موفق با تیم فوتبال پاریسن ژرمن و کسب چهار عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه و شکستن رکورد گل زده در این باشگاه، به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی عازم «اولدترافورد» شد.

«خوان ماتا» هافبک منچستریونایتد اعتقاد دارد که این بازیکن سابق باشگاه میلان، بیرون از زمین بازی نیز شخصیت والایی دارد.

ماتا به «تاک اسپورت» گفت: وی چیزهای زیادی از جمله طرز تفکرش، شیوه درک فوتبالی اش و شیوه رفتار کردن با بازیکنان در رختکن را به تیم آورده کرده است. همیشه در لحظات مناسب و با شیوه درست تلاش می کند تا همه را تحریک کند؛ پسر فوق العاده با مزه ای است در نتیجه متمم بسیار خوبی برای تیم است. دائم در حال شوخی کردن است، مدام سر به سر بازیکنان می گذارد و در زمان و مکان به جا، متناسب با اخلاق افراد رفتار می کند.

این مهاجم ۳۵ ساله سابق باشگاه های بارسلونا و اینترمیلان در ۱۷ مسابقه ای که برای یونایتد به میدان رفته، هشت گل به ثمر رسانده است.

ماتا درباره توانایی های او در زمین می گوید: داشتن تمام توانایی های او خیلی مشکل است. وقتی مردم می گویند که فلانی «مسی»، «رونالدو»، «ابراهیموویچ» یا «رونی» دیگری است، این خیلی دشوار است چون آنها منحصر به فرد هستند. او ترکیبی از فیزیک بدنی قدرتمند، تکنیک عالی، انعطاف عالی، حرکات عالی و قدرت بازی خوانی دارد، در نتیجه تقریباً توانایی هر چیزی را دارد.

وی ادامه داد: زلاتان شخصیتی قوی دارد که در طول این سالها بسیار به او کمک کرده است. همیشه می گوید که احساس می کند طرز تفکرش، او را نسبت به دیگران خاص کرده است. خیلی خوشحالم که او اینجاست زیرا همیشه در طول دوران ورزشی ام از بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ خوشحال می شدم و مشخصاً او یکی از بزرگترین مهاجمان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nqge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا بازیکنان بارسلونا در این فصل زیاد مصدوم می شوند؟!