تاریخ انتشار: 1395/08/22 18:47
در مصاحبه با خبرنگاران
کد خبر: 249518

منوتی در دفاع از مسی به بائوسا حمله کرد

سزار لوئیس منوتی، مربی سابق تیم ملی آرژانتین که این تیم را در جام جهانی 1978 قهرمان کرد به دفاع از مسی پس از شکست 3-0 ارژانتین برابر برزیل پرداخت.
 منوتی در دفاع از مسی  به بائوسا حمله کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، بامداد روز گذشته بود که آرژانتین در زمین برزیل با شکست 3-0 تحقیر شد، تا کار صعودش به جام جهانی کمی پیچیده شود.

پس از این شکست، رسانه های آرژانتینی به انتقاد از مربی و بازیکنان؛ به خصوص مسی پرداختند.

 

در این بین، منوتی به دفاع از مسی پرداخت. او دلیل اصلی شکست را به سرمربی آرژانتین نسبت داد و گفت:« وقتی یک تیم شکست می خورد، به دشواری می توان گفت مقصر اصلی که بوده است؛ اما در مورد شکست آرژانتین همه چیز واضح است.

معتقدم بائوسا(مربی آرژانتین) هیچ ایده روشنی ندارد و بازیکنان در زمین گیج و سردرگم هستند. سابه یا(مربی آرژانتین در جام جهانی 2014) توانسته بود تیم ملی را صاحب یک ریتم مشخص بکند و پس از او تاتا ماراتینو نتوانست سبک مورد علاقه خود را در تیم پیاده کند و حالا بائوسا ادامه دهنده روند تاتا است.

معتقدم مسی هیچ نقشی در شکست ما نداشت. او مثل یک ویولونیست شاخص در یک گروه ارکستر ناهماهنگ می ماند. مسی در یک مجموعه بی نظم نمی تواند به تنهایی کارها را پیش ببرد. او و دیگر بازیکنان آرژانتین، در صورت وجود یک ایده خوب، می توانند بار دیگر درخشش را از سر بگیرند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rya8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی: باید متحد باشیم تا بتوانیم صعود کنیم