تاریخ انتشار: 1395/08/23 10:19
کد خبر: 249424

ونتورا: برای من پیروزی مهم‌تر از هر چیزی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از برد پرگل برابر لیختن‌اشتاین اظهار کرد برای او کسب پیروزی از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.
ونتورا: برای من پیروزی مهم‌تر از هر چیزی است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، در یکی از دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا تیم ملی فوتبال اروپا در خانه لیختن اشتاین به میدان رفت و توانست با چهار گل به پیروزی برسد تا با 10 امتیاز در کنار اسپانیا از شانس های اصلی صعود باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش و نتیجه به دست آمده راضی است. ونتورا در نشست خبری بعد از بازی گفت:  همواره گفتم که پیروزی مهم ترین چیز برای یک تیم است. بسیار خوشحالیم که در این دیدار توانستیم به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم. بازی خوبی بود و از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

ونتورا ادامه داد: در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و چهار گل به ثمر رساندیم. می توانستیم با فرصت های که داشتیم، تعداد گل های خود را زیادتر هم بکنیم. امیدوار بودیم در نیمه دوم بیشتر به گل برسیم. اگر می توانستیم در این نیمه گل پنجم را به ثمر برسانیم، انگیزه ما برای زدن گل های دیگر بیشتر می شد اما با وجود فرصت های زیاد، نتوانستیم گل پنجم را بزنیم. مهم پیروزی بود.

ونتورا که جانشین آنتونیو کونته روی نیمکت آتزوری شده است، در پایان نیز گفت‌: ثمره تلاش دیروز خود را دیدیم و تا بازی بعدی باید به خودمان افتخار کنیم. از عملکرد همه بازیکنان راضی هستم. امیدوارم در دیدار بعدی هم بتوانیم با اقتدار ظاهر شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45laq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی لیختن اشتاین - ایتالیا