تاریخ انتشار: 1395/08/24 09:54
کد خبر: 249245

آنچلوتی: نه در اینتر مربیگری می‌کنم نه در اتلتیکومادرید

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ تاکید کرد نمی‌تواند هدایت بعضی از تیم ها را به عهده بگیرد اما رابطه خوبی با آن تیم‌ها دارد.
آنچلوتی: نه در اینتر مربیگری می‌کنم نه در اتلتیکومادرید

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، زین الدین زیدان در سال نخست حضورش روی نیمکت رئال مادرید توانست این تیم را قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا کند. زیدان در فصل دوم هم عملکرد بسیار خوبی با رئال داشته است. تیم او در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد که نشان می‌دهد در دنیای مربیگری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کارلو آنچلوتی که پیشتر هدایت رئال مادرید را بدست داشت، به ستایش از زیدان پرداخت و گفت: زیدان را می‌شناسم. او در یوونتوس در تیمم بازی می‌کرد و  در رئال مادرید هم دستیارم بود. بسیار خوشحال می شوم که می بینم او در دنیای مربیگری هم خوب کار کرده است. زیدان تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته و ثابت کرده است شایسته مربیگری در رئال مادرید است.

آنچلوتی درباره وضعیت کریم بنزما در تیم ملی فوتبال فرانسه نیز گفت: کریم شایسته بازی کردن در تیم ملی است. فرانسه بدون این بازیکن نتوانست در یورو 2016 قهرمان شود. اگر بنزما بازی می کرد، بدون شک شرایط فرق می کرد.

او در پایان سخنانش نیز گفت: در فرانسه با پاری سن ژرمن تاریخ‌ساز شدم؛ همچنان‌که در ایتالیا با میلان. با این حال به تیم های اینتر و مارسی هم احترام می گذارم. البته باید بگویم در بازگشت به اسپانیا نمی توانم هدایت اتلتیکومادرید را برعهده بگیرم. در فرانسه و ایتالیا هم نمی توانم هدایت مارسی و اینتر را قبول کنم. این در حالی است که هیچ مشکلی با این تیم ها هم ندارم.

آنچلوتی هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد و با این تیم آلمانی هنوز نتوانسته انتظارات بر آورده کند. با این حال باواریایی‌ها با تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا جای دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xy7wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لام: ممکن است 9 ماه دیگر از فوتبال خداحافظی کنم/ عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم