تاریخ انتشار: 1395/04/28 21:38
کد خبر: 273189

زیدان: رئال با پوگبا بهتر نمی شود

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد علی رغم علاقه ای که به پل پوگبا دارد، دوست ندارد تعداد بازیکنان تیمش را بیشتر کند.
زیدان: رئال با پوگبا بهتر نمی شود

پوگبا که در چند فصل اخیر یکی از ارکان اصلی یوونتوس بوده، مورد توجه باشگاه های مختلف اروپایی است و از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شد اما زیدان معتقد است تیمش به اندازه ای خوب هست که حتی خرید ستاره ای مانند پوگبا هم نمی تواند آن را به تیم بهتری تبدیل کند.

او به خبرنگاران گفت:" من به پوگبا علاقه مندم. در حال حاضر، او بازیکن یوونتوس است. من از تیمی که در اختیار دارم، راضی هستم و دشوار است که این تیم را به تیم بهتری تبدیل کرد.

01121117

دشوار است زیرا یک تیم با بازیکنان زیاد مشکل ایجاد می کند. ضمن اینکه من ایده بی توجهی به آکادمی باشگاه را دوست ندارم. رقابت زیادی در تیم وجود دارد و ما به همه نیاز داریم.

کار کردن مهمترین مسئله است. این چیزی است که ما به خاطرش اینجا هستیم. پس از آن، باید قدم به قدم تصمیم بگیریم. ما در مورد چیزهای مختلف تصمیم گیری خواهیم کرد. نمی دانید تا 31 آگوست چه رخ خواهد داد. ما از تیمی که داریم، راضی هستیم. ما به تازگی قهرمان چمپیونزلیگ شدیم."

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkyx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قرعه کشی لیگ یک ایده آل برگزار شد
مدیرعامل باشگاه راه آهن در گفتگو با فرتاک ورزشی: