تاریخ انتشار: 1395/08/25 11:52
کد خبر: 249059

نگاهی به ترکیب احتمالی برزیل و پرو

دو تیم ملی فوتبال برزیل و پرو در دیداری حساس و تعیین کننده برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
نگاهی به ترکیب احتمالی برزیل و پرو

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال برزیل پس از پیروزی 3 بر صفر برابر آرژانتین، اکنون کوهی از روحیه و انگیزه برای ثبت صعودی بزرگ به جام جهانی 2018 روسیه است. این تیم در آستانه بازی با پرو است، تیمی که با 14 امتیاز در رتبه هشتم گروه ایستاده و البته امید زیادی به صعود ندارد اما پیروزی پرو برابر برزیل می‌تواند نقطع تاریخی برای حرکت به سمت صعود باشد. 

این پیروزی برای پرو غیرممکن نیست اما بسیار سخت است. در ترکیب پرو برای بازی برابر برزیل، پدرو گایس، آلدو کروسو، کریستین راموس، آلبرتو رودریگس، نیلسون لویولا، پدرو آکینو، یوشیمار یوتون، اندی پولو، کوئوا، آدره کاریو و پائولو خررو حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرو، ریکاردو گارچا مدعی است تیمش می‌تواند برزیل را شکست بدهد و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی دقیقی داشته است.

در ترکیب تیم ملی فوتبال برزیل، آلیسون، دنی آلوس، میراندا، مارکینیوس، فلیپه لوئیس، فرناندینیو، پائولینیو، رناتو آگوستو، کوتینیو، نیمار و گابریل خسوس حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، تیته نیز به مردم کشورش قول یک پیروزی پر گل و قاطعانه همراه با ارایه یک بازی زیبا و برزیلی داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kl6y8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس: مارسلو بهترین دفاع چپ جهان است