تاریخ انتشار: 1395/08/25 14:24
کد خبر: 249023

تیاگو سیلوا: می خواهم مثل مالدینی شوم

مدافع برزیلی پاری ست ژرمن از پائولو مالدینی به عنوان الگوی خود نام برد و عنوان کرد می خواهد تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.
تیاگو سیلوا: می خواهم مثل مالدینی شوم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی،تیاگو سیلوا بعد از حضور تیته روی نیمکت تیم ملی کشورش، بار دیگر به تیم ملی برزیل دعوت شد و در بازی برابر آرژانتین برای تیم ملی برزیل بازی کرد. او چند سالی است در تیم قهرمان فوتبال فرانسه بازی می کند و امیدوار است امسال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم تجربه کند.

تیاگو سیلوا درباره الگوی فوتبال خود گفت: در 32 سالگی قهرمانی در لیگ ایتالیا و فرانسه را در کارنامه خودم دارم. می‌خواهم در ادامه نیز بهترین افتخارات را با تیم های باشگاهی و ملی کسب کنم ولی خیلی دوست دارم مثل مالدینی تا 40 سالگی فوتبال بازی کنم و افتخارات زیادی کسب کنم. او الگوی فوتبالی من محسوب می شود. خوش‌شانس بودم که در 6 ماه آخر فوتبالی او  با مالدینی هم بازی بودم. بازی در کنار مالدینی افتخار بزرگی بوده است که به آن دست یافتم. 

سیلوا در ادامه گفت: به کوچکترین حرکات مالدینی در تمرینات دقت و تلاش می کردم بتوانم مثل او شوم. فکر کنم در همین مدت کم هم خیلی چیزها از او یاد گرفته باشم. 

تیاگو سیلوا تا سال 2017 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. صحبت های زیادی درباره بازگشت این بازیکن به یوونتوس شنیده می شود که البته خود این اخبار را رد کرد و گفت: با پاری سن ژرمن قرارداد دارم. به هیچ وجه به چنین اخباری توجه ندارم. در پایان فصل تصمیم خواهم  گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyqjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی عقب‌تر از نیمار