تاریخ انتشار: 1395/08/27 10:28
کد خبر: 248677

کاناوارو: دی بوئر مقصر وضعیت اینتر نیست

فابیو کاناوارو به حمایت از سرمربی برکنار شده اینتر پرداخت و عنوان کرد این مربی مقصر نتایج ضعیف و شرایط بحرانی اینتر نیست.
کاناوارو: دی بوئر مقصر وضعیت اینتر نیست

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، فابیو کاناوارو تنها مدافعی از فوتبال ایتالیا است که توانسته توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد. او سابقه قهرمانی با آتزوری در جام جهانی را در کارنامه دارد. او که در لیگ چین فعالیت می کند درباره برکناری دی بوئر از اینتر و عدم دعوت از گراتزیانو پله به تیم ملی به صحبت پرداخته است.

کاناوارو درباره برکناری دی بوئر از نیمکت تیم اینتر گفت: از نظر من دی بوئر مربی خوبی است و این موضوع را در تیم ملی هلند هم نشان داده بود. در واقع باید تاکید کنم که اشتباه را کسانی مرتکب شدند که به وی زمان کافی ندادند و نتوانستند کمی بیشتر صبر کنند. این هم یک رسم در فوتبال است که البته رسمی اشتباه باید قلمداد شود. یک مربی برای شناخت فلسفه تیم، هواداران، بازیکنان و محیط کاری اش احتیاج به زمان دارد. نمی شود همه مشکلات یک تیم را در یکی دو ماه حل کرد.

گراتزیانو پله که در لیگ چین بازی می کند، بعد از دست ندادن با ونتورا سرمربی ایتالیا، به تیم ملی دعوت نشدو  در دیدار برابر لیختن اشتاین و آلمان، بلوتی جوان به اردوی ایتالیا اضافه شد و اتفاقا درخشش خوبی نیز از خود نشان داد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akjkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیکر:آرسن ونگر مربی سه‌شیرها در جام جهانی است!