تاریخ انتشار: 1395/08/30 00:32
کد خبر: 248144

پیروزی دورتموند مقابل بایرن/ اولین باخت باورایایی ها رقم خورد

در دیداری حساس از هفته یازدهم بوندس لیگا دورتموند موفق شد بایرن مونیخ را ۱-۰ شکست دهد.
پیروزی دورتموند مقابل بایرن/ اولین باخت باورایایی ها رقم خورد

به گزارش سروویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در آخرین بازی رز شنبه بوندس لیگا دورتموند در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان بایرن مونیخ بود و در پایان موفق شد با نتیجه ۲-۱ حریفش را شکست دهد.

توماس توخل تیمش را با چینشی متفاوت (۲-۵-۳) به زمین فرستاده بود. نیمه اول بازی با برتری دورتموند آغاز شد و خیلی زود حملات بازیکنان این تیم دروازه نویر را تهدید کردند. دورتموند خیلی زود توسط اوبامیانگ به گل دست یافت. بعد از این گل حملات دورتموندی ها ادامه یافت اما هر چه زمان بازی بیشتر سپری می شد بازیکنان بایرن مونیخ بیشتر جریان بازی را در دست می گرفتند. بازیکنان بایرن مونیخ در نیمه اول چند بار در موقعیت های خوب گلزنی قرار گرفتند اما بی دقتی آن ها در ضربات آخر و پاس های نهایی مانع از رسیدن آن ها به گل بود.

نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد و نویر اولین موقعیت این نیمه را از اوبامیانگ گرفت. در ادامه عکس العمل به موقع بورکی مانع از گلزنی لواندوفسکی شد. دقیقه ۶۰ بهترین فرصت بایرن مونیخ برای زدن گل مساوی روی شوت آلونسو به دست آمد اما ضربه هافبک اسپانیایی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. دقیقه ۷۰ روی اشتباه آلونسو، اوبامیانگ از میانه میدان با نویر تک به تک شد اما ضربه مهاجم دورتموند توسط نویر به کرنر فرستاده شد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی فشار بایرن مونیخ روی دروازه دورتموند بیشتر شد اما دفاع فشرده دورتموندی ها مانع از ایجاد فرصت های جدی گلزنی می شد. دقیقه ۹۳ ضربه سر لواندوفسکی روی سانتر هوملس با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

با این نتیجه دورتموند ۲۱ امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید. بایرن مونیخ ۲۴ امتیازی باقی ماند و پشت سر لایپزیگ ۲۷ امتیازی در مکان دوم جدول قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpbqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فالکائو: گل‌زدن بخشی از وظایف مشخص من است