تاریخ انتشار: 1395/09/01 15:17
کد خبر: 247910

مورینیو: قرارداد کریک احتمالا تمدید می شود؛ رونی به خاطر کند بودن نیمکت نشین شد

سرمربی منچستر یونایتد از احتمال تمدید قرارداد هافبک انگلیسی باتجربه این تیم خبر داده است.
مورینیو: قرارداد کریک احتمالا تمدید می شود؛ رونی به خاطر کند بودن نیمکت نشین شد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، ژوزه مورینیو ضمن تمجید از مایکل کریک و ابراز تاسف از اینکه این بازیکن پایان دوران فوتبالش نزدیک شده عنوان کرده تمایل دارد این بازیکن را برای یک فصل دیگر حفظ کند.

مورینیو به خبرنگاران گفته:

کریک ۳۵ ساله است. در دقایق پایانی بازی با آرسنال دچار گرفتگی عضله شد که با توجه به سرعت و فشار بازی طبیعی است. غم انگیز است که زمان برای همه ما می گذرد. او بازیکن فوق العاده ای است و نزدیک شدنش به نقطه پایان مایه تاسف است. من همیشه او را دوست داشتم اما به جای اینکه در ۲۵ سالگی مربی اش شوم حالا در ۳۵ سالگی مربی او هستم.

ما درک خوبی از یکدیگر داریم. ما می دانیم او چه زمانی می تواند بازی کند. می دانیم او چه زمانی آماده است و چه زمانی به استراحت نیاز دارد.  کریک در برنامه های من جای دارد و احتمالا فصل بعد هم اینجا خواهد بود. این زندگی است.

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد درباره عملکرد پل پوگبا در بازی های اخیر گفته:

پوگبا خودش را با سرعت بازی های لیگ خیلی بهتر تطبیق داده و اعتماد بنفس بیشتر شده است. البته که او در زمین شرح وظایفی دارد اما این آزادی را دارد زمانی که احساس می کند می تواند مهم باشد جلو برود و در اطراف محوطه جریمه حریف جایگری کند. او در زمین راحت است. این بهترین جمله برای توصیف وضعیت پوگبا است.

مورینیو همچنین درباره دلیل نیمکت نشینی وین رونی در بازی مقابل آرسنال گفت:

من فکر می کردم ما توپ را بیشتر در اختیار خواهیم داشت. آرسنال تیمی است که به حریفش اجازه بازی می دهد. فکر می کردم سریع بازی خواهیم کرد و توپ را به راحتی به بازیکنان هجومی مان خواهیم رساند. باور داشتم ماتا، مارسیال و رشفورد از رونی سریع تر هستند. فکر کردم آن ها بهترین گزینه برای این بازی بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8ojz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: آخرین باری که جونز آماده بود را یادم نمی آید