تاریخ انتشار: 1395/09/02 12:10
کد خبر: 247721

پیش بازی سویا - یوونتوس

دو تیم سویا و یوونتوس، امشب در ورزشگاه سانچز پیزخوان شهر سویل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی سویا - یوونتوس

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، سویا که در حال حاضر صدرنشین جدول گروهش است، به دنبال حفظ این صدرنشینی است و از همین رو برای کسب 3 امتیاز در این بازی خانگی ظاهر خواهد شد. شاگردان خورخه سامپائولی فصل خوبی را پشت سر می‌گذراند و به نظر از تیم‌های قدرتمند این فصل هستند. با این حال آنها در چند بازی اخیرشان دچار لغزش شده اند ولی در بازی اخر با کسب پیروزی توانستند بار دیگر به روند پیروزی بازگردند.

در سوی دیگر قهرمان پنج دوره اخیر سری آ و صدرنشین فعلی لیگ ایتالیا، در حال حاضر در رده ی دوم قرار گرفته است و تلاش دارد صدرنشین گروه شود تا با قرعه آسان تری برای دور بعد روبرو شود.

 

دو تیم تا به حال 3 بار در چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر رفته اند که یک پیروزی سهم سویا، یک پیروزی سهم یووه و دیگر بازی با تساوی به پایان رسیده است. تیم‌های ایتالیایی در 11 بازی خارج از خانه مقابل تیم های اسپانیایی، در 10 بازی شکست خورده اند که نشان از ضعف انها مقابل تیم‌های اسپانیایی دارد.غایب بزرگ یووه برای این بازی ایگواین است. همچنین پیاکا، دیبالا، بارزالی و بن عطیه به این بازی نخواهند رسید و لیخت اشتاینر هم در فهرست قرار ندارد. سویا نیز ترمولیناس و کرون دلی را در اختیار ندارد و حضور سمیر نصری نیز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwdqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برلوسکونی: به مونتلا تبریک گفتم هرچند تاکتیک‌هایش اشتباه بود