تاریخ انتشار: 1395/09/03 12:51
کد خبر: 247503

رانیری: بودن در صدر گروه باور نکردنی است

سرمربی روباه ها از بازی شاگردانش گفته است.
رانیری: بودن در صدر گروه باور نکردنی است
به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، لسترسیتی در شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با حساب 2 بر 1 بروژ شکست داد و صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی کرد  سرمربی لستر از بازی شاگردانش گفته است.
رانیری بر این باور است که عملکرد این تیم باورنکردنی بوده است اما گفته است که کارشان را در لیگ قهرمانان انجام داده اند و حالا باید تمرکزشان را روی لیگ برتر انگلیس بگذارند.
 
 بودن در صدر گروه باور نکردنی است. من بسیار خوشحالم و افتخار می کنم. من برای بازیکنان، سران باشگاه و هواداران و برای همه خوشحالم.  حالا ما یک ماجراجویی دیگر در مرحله حذفی خواهیم داشت. این باور نکردنی است. صدر نشین در گروه بسیار مهم است اما حالا باید تمرکزمان را روی لیگ برتر بگذاریم.  حالا کارمان در لیگ قهرمانان تمام شده است. ما از گروه صعود کرده ایم. نمی دانم در مرحله بعد با چه تیمی بازی می کنیم اما تیم فوق العاده ای خواهد بود. 
 
 در لیگ برتر ما نزدیک منطقه سقوط هستیم و باید به مانند لیگ قهرمانان در جزیره بازی کنیم چرا که وقتی بخواهیم کاری را انجام دهیم، به چیزی می رسیم. بیشترین تمرکز در حال حاضر باید روی لیگ برتر باشد. 
 
فکر می کنم 70 درصد مالکیت را در دست داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. ما روی ضد حمله گل خوردیم. چرا؟ یک مربی ایتالیایی روی ضد حمله بخورد؟ این دیوانه کننده است اما این فوتبال است. 
 
او در مورد قرعه مرحله بعد هم گفت:
 
 باور کنید این اصلا مهم نیست. امیدوارم آن موقع هم با فرمی خوبی به میدان برویم. نام تیم مقابل ما اصلا مهم نیست. این یک قصه دیگر است، برد و باختش مهم نیست.   


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489ydn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریاض محرز: لسترسیتی نگران سقوط از لیگ برتر نیست