تاریخ انتشار: 1395/09/03 14:20
کد خبر: 247483

انتقاد مارادونا از همسران ملی پوشان آرژانتین

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین به تحریم رسانه های فوتبال این کشور توسط ملی پوشان واکنش نشان داد.
انتقاد مارادونا از همسران ملی پوشان آرژانتین

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، مارادونا گفت که دلیل تحریم را نمی داند و به اَن احترام می گذارد اما برایش قابل درک نیست که همچنان همسر بازیکنان تیم ملی آرژانتین با مطبوعات صحبت می کنند یا در شبکه های اجتماعی بیانیه منتشر می کنند. وی اظهار داشت:

نمی دانم مشکل دقیقا کجاست به همین خاطر وارد قضیه نمی شوم و نمی گویم که تحریم رسانه ها خوب است یا بد. اگر تصمیم مربوط به گروه باشد، عالی است اما یک بحث مهم وجود دارد. بازیکنان تیم ملی صحبت نمی کنند اما به جایش همسرانشان صحبت می کنند. از نظر من این قضیه شرم بار است. این که یک بازیکن با همسرش درد دل کند عالی است اما به هیچ وجه قرار نیست که زوج های بازیکنان در مورد فوتبال و تاکتیک ها صحبت کنند . به هیچ وجه این اتفاق نباید رخ بدهد، به هیچ وجه. من به همسر بازیکنان آرژانتینی و تمامی بازیکنان جهان احترام می گذارم اما اگر قرار نیست کسی صحبت کند قرار نیست که اطرافیانشان صحبت کنند. کسی که مورد انتقاد قرار می گیرد ، تمرین می کند ، در اردو قرار می گیرد و بازی می کند یا تحسین می شود خود بازیکن فوتبال است نه همسرش.  کسی که با او ازدواج کرده نباید در مسائل کاری اش دخالت کند.

بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی با تیم ملی کلمبیا اعلام کردند که از این پس با رسانه های آرژانتین صحبت نخواهند کرد چرا که از انتقادهای اخیر آنها دلخور هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9rva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی: اتهامی که به لاوتزی زدند خیلی سنگین بود