تاریخ انتشار: 1395/09/03 14:25
کد خبر: 247482

یورگن کلوپ: هنوز موفقیتی کسب نکرده ایم که بخواهیم جشن بگیریم

کلوپ تاکید کرد که صدرنشینی در حال حاضر، موفقیتی برای آن ها نیست.
یورگن کلوپ: هنوز موفقیتی کسب نکرده ایم که بخواهیم جشن بگیریم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول معتقد است که در حال حاضر صدرنشینی اهمیتی نداشته و باید صبر کنند تا در پایان فصل ببینند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 او در این خصوص گفت:

ما این جا در ملوود ( زمین تمرین لیورپول) چهار یا پنج ساعت در روز هستیم. این ساعت ممکن است بیشتر شود ولی کمتر از این نخواهد بود. اگر کسی می خواهد به خاطر صدرنشینی در ماه نوامبر جشن بگیرد پس دیگر در ماه دسامبر بازی نخواهد کرد زیرا او خیلی زود تصمیم گرفته است. بازیکنانی که در این جا حضور دارند، شخصیت خیلی خوبی دارند. راه زیادی باید با آن ها طی کنیم و هنوز چه شخصی چه تیمی موفقیتی کسب نکرده ایم که بخواهیم جشن بگیریم. موفقیت بازیکنان این بوده که در باشگاه های سابقشان مانند ساوتهمپتون و شالکه خوب بوده اند و به این جا آمده اند. اما اگر اکنون بخواهند جشن بگیرند، این یک حرکت غیر حرفه ای و یک مشکل برای ما خواهد بود. واقعا هم کار سختی نیست زیرا اتفاقی تا کنون نیفتاده است.

بله می دانم که یک بار قرار گرفتن در صدر جدول بهتر از  هرگز نرسیدن به آن جاست ولی صدرنشینی در این لحظه اصلا اهمیتی ندارد. اگر اکنون به بازیکنانم بگویم در مورد اول بودن ما فکر نکنید یا ما بالای جدولیم ولی هنوز به چیزی دست نیافته ایم، پس آن ها فکر می کنند که من دیوانه ام. ازشما می خواهم که خونسرد باشید، بگذارید ما فوتبال بازی کنیم و سپس ببینیم چه پیش خواهد آمد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8qvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی دورتموند مقابل بایرن/ اولین باخت باورایایی ها رقم خورد