تاریخ انتشار: 1395/09/05 23:15
کد خبر: 246913

گزارش؛ مصائب زیدان بدون گرت بیل

با غیبت گرت بیل، زین الدین زیدان در هفته های آینده مشکلات زیادی را برای چینش ترکیب کهکشانی ها تجربه خواهد کرد.
گزارش؛ مصائب زیدان بدون گرت بیل

به گزارش فرتاک ورزشی، بدون شک در شرایط فعلی، بدترین خبر برای زیدان غیبت چند هفته ای گرت بیل در ترکیب تیمش بود. هیچ کس در ترکیب فعلی رئال مادرید، سرعت، توانایی حرکت در عرض و قابلیت های چندمنظوره ستاره ولزی را ندارد.

کهکشانی ها در سال جاری بارها شاهد خبر مصدومیت ستارگان تاثیرگذار خود بودند اما بر خلاف مصدومیت کاسمیرو، سرخیو راموس، مارسلو، تونی کروس، بنزما و مودریچ در فصل جاری، پیدا کردن جانشین بیل برای زیزو دشوار است.

گزارش؛ مصائب زیدان بدون گرت بیل

سرعت در انتقال دفاع به حمله و همچنین شرکت در امور دفاعی، گرت بیل را تبدیل به بازیکنی بدون جانشین در ترکیب لوس بلانکوس کرده بود و به همین دلیل شاید بازیکنی با این حجم از توانایی ها در ترکیب رئال وجود نداشته باشد.

در دیدار برابر اسپانیول که تنها مسابقه ای بود که بیل در آن غایب بود، لوکاس وازکز در سمت راست و مارکو آسنسیو در سمت چپ گمارده شدند و علاوه بر این دو بازیکن، خامس رودریگز را نیز می توان در بین گزینه های جانشینی بیل در ترکیب قلمداد کرد.

البته خامس رودریگز مدتی است که در بین بازیکنان مورد علاقه سرمربی فرانسوی جایی ندارد. اما در این شرایط و با توجه به استراحت کامل او و تنها 7 دقیقه بازی کردن در برابر اتلتیکو مادرید بعد از 180 دقیقه بازی در ترکیب تیم ملی کشورش برابر شیلی و آرژانتین، او را از لحاظ قوای جسمانی آماده حضور در ترکیب رئال مادرید ساخته است.

حُسن دیگر حضور خامس، توانایی او در بازی کردن در سیستم های مختلف است که می تواند دست زیدان را در بازی های پیش رو باز نگه دارد. خامس قابلیت بازی در دو سمت چپ و راست در سیستم های 3-3-4 یا 2-4-4 و حتی 1-3-2-4 را دارد.

گزارش؛ مصائب زیدان بدون گرت بیل

غیبت گرت بیل در نقش کریستیانو رونالدو نیز تاثیرگذار است و احتمالا با توجه به بازگشت بنزما، زیدان در سفر به نوکمپ، همانند دیدار برابر اسپورتینگ از سیستنم 2-4-4 استفاده خواهد کرد.

منبع: مارکا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbgl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال جراحی شدن فوق ستاره ولزی رئال مادرید