تاریخ انتشار: 1395/09/08 00:23
کد خبر: 246515

شگفتی سازان اروپا / 7 برد پیاپی صدرنشین بوندس لیگا

به دنبال درخشش لستر سیتی در سال قبل و در لیگ جزیره، امسال یک تیم جدید دیگر در بوندس لیگا شگفتی ساز شده است.
شگفتی سازان اروپا / 7 برد پیاپی صدرنشین بوندس لیگا

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از موفقیت شگفت‌انگیز لسترسیتی انگلیس در لیگ‌جزیره سال گذشته که درپایان باقهرمانی شاگردان رانیری همراه بود، نگا‌ه‌ها در اروپا به پدیده‌های هفته‌های آغازین جدی‌تر شده. این‌بار تیمی که به تازگی به سطح اول فوتبال آلمان راه‌پیدا‌کرده شگفتی ساز شده. است.

شاگردان هازن هوتل توانسته‌اند پس از پایان هفته دوازدهم بالاتر از بایرن‌مونیخ و دورتموند و دیگر غول‌های آلمانی برصدر جدول تکیه بزنند.سرمربی‌ای که همانند رانیری سال گذشته با عطشی سیری‌ناپذیر از ادامه روند رو به رشد تیمش حرف می‌زند. از عطش بردن. عطش پیشرفت و بازی با همه توان. آمار ستاره‌های جدید بوندس‌لیگا فوق‌العاده بوده‌است.

آنها هفت بازی متوالی‌ست که برنده از زمین بازی خارج شده‌اند. کاربزرگ این تیم زمانی پررنگ‌تر می‌شود که بدانیم آن‌ها چهار بازی پیاپی است که در بازی‌های خارج از خانه پیروز می‌شوند. حرف از لایپزیگ است. اولین تیمی که بعد از بیست‌وهفت سال که از فروپاشی دیواربرلین می‌گذرد از این شهر به بالاترین سطح بوندس‌لیگا رسیده است. گرچه درحال‌حاضراکثریت فضای فوتبال آلمان دل‌خوشی ازاین تیم و ردبول؛ حامیان مالی‌اش ندارند، اما آن‌ها می‌توانند با ادامه درخشش در بوندس‌لیگا و گسترش کانون هواداران نسبتا ضعیف خود، هم جایی در میان بزرگان فوتبال آلمان کسب کنند و هم زندگی فوتبالی جدیدی را برای مردم آلمان شرقی آغاز کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oegod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلبرایتون: لسترسیتی اگر به خود نیاید باید برای سقوط نکردن بجنگد


رانیری: پس از یک شکست بد مقابل منچستر پیروزی خوبی کسب کردیم
باید ذهن‌ خود را پاک کنیم و به لیگ برتر بازگردیم