تاریخ انتشار: 1395/09/10 21:23
کد خبر: 245930

سرمربی لایپزیگ در آرسنال

رسانه‌های انگلیس از سرمربی لایپزیگ به عنوان گزینه جدی سران آرسنال برای جایگزینی ونگر یاد کردند.
سرمربی لایپزیگ در آرسنال

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از روزنامه سان انگلیس، لایپزیگ شگفتی‌ساز فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا بوده است و با اختلاف ۳ امتیازی نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

هدایت لایپزیگ را "رالف هازنهاتل" برعهده دارد و با این نمایش درخشانی که تیم او داشته طبیعی است که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گیرد.

روزنامه سان انگلیس از آرسنال به عنوان مشتری جدی هازنهاتل یاد کرد و نوشت: "ادی او" سرمربی بورنموث یکی از گزینه‌های مورد علاقه توپچی‌ها است اما سران این باشگاه مدتهاست که گزینه دیگری به نام رالف هازنهاتل را زیر نظر گرفته‌اند. از زمانی که این مربی آلمانی هدایت انگولشتات را برعهده داشت مورد توجه باشگاه آرسنال بوده است. رالف بعد از صعود به رقابت‌های بوندسلیگا به همراه دارمشتات این تیم را ترک کرد و هدایت لایپزیگ را برعهده گرفت و با این تیم خیره کننده ظاهر شده است.

آرسنال از سال ۲۰۰۴ تاکنون نتوانسته قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورده و هواداران این تیم از عملکرد ونگر اصلا راضی نیستند.

توپچی‌ها در فصل جاری تا حدودی بهتر ظاهر شده‌اند و با صدر جدول رده بندی تنها ۳ امتیاز اختلاف دارند. ونگر اگر نتواند در فصل جاری آرسنال را قهرمان لیگ جزیره کند نباید امیدی به ماندن در این تیم داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bz8le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات جالب بوندس لیگا/ پر از شگفتی های عجیب!