تاریخ انتشار: 1395/09/10 22:59
کد خبر: 245911

هر آنچه که باید درمورد هرکولس، حریف جام حذفی بارسا بدانید!

تقابل با تیمی از سگوندا دیویژن بی اسپانیا، به نظر ساده می آید؛ اما هواداران قدیمی تر به خوبی می دانند که غلبه بر هرکول ها کار آسانی نیست! در این خبر اطلاعات بیشتری از این تیم را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
هر آنچه که باید درمورد هرکولس، حریف جام حذفی بارسا بدانید!

به گزارش فرتاک ورزشی، بارسلونا و هرکولس، ساعت 00:30 بامداد پنجشنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه خوزه ریکو پرز در دور پنجم مجموعه رقابت های جام حذفی اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ علی رغم اینکه دو تیم در دو دسته جداگانه بازی می کنند، اختلاف سطحی زیادی دارند اما در تاریخ شگفتی هایی به نفع هرکولس نیز وجود دارد. در ادامه نگاه دقیق تری خواهیم انداخت به تاریخچه این تیم.

هرکولس، باشگاهی است متعلق به شهرستانی ساحلی، واقع در آلیکانته [در 80 کیلومتری جنوب والنسیا] که در سال 1922 تاسیس شده است؛ نام این تیم فوتبال برگرفته از نام یکی از خدایان اساطیر یونانیان، زئوس می باشد.

بهترین عملکرد هرکولس در جام حذفی، به دوران پیش از جنگ داخلی اسپانیا باز می گردد؛ زمانی که تمام مسیرها را برای رسیدن به فینال طی کردند اما در نهایت توسط مادریدی ها در مجموع با نتیجه 8-2 شکست خوردند.

در سال 1974، بارسلونا و هرکولس در دیداری دوستانه در خوزه ریکو پرز به مصاف یکدیگر رفتند و کاتالان ها با نتیجه 4-0 پیروزی را از آن خود کردند. یوهان نیسکنس، بعد از پیوستن به بارسلونا از آژاکس آمستردام، اولین بازی خود برای تیم اصلی را در همین دیدار به نمایش گذاشت.

آرژانتین در سال 1982، دو تا از پیروزی های خود مقابل مجارستان (4-1) و السالوادور (2-0) را در همین ورزشگاه بدست آورد. زمین ریکو پرز همچنین بازی پلی آف بین فرانسه و لهستان، برای تعیین تیم سوم جام جهانی را شاهد بود.
 

با وجود اینکه حریف پیش روی بارسا، بخش زیادی از تاریخ خود را در لیگ دسته دو یا حتی پایین تر از آن گذرانده است اما سابقه 8 فصل حضور در لیگ برتر اسپانیا را نیز در کارنامه دارد، اما 2010/11 آخرین فصلی بود که این تیم در لالیگا دیده شد.




اگر چه آنها در سال 2011 از بازی کردن در لالیگا محروم شدند اما در همان سال یک پیروزی باور ناپذیر را در نیوکمپ، مقابل بارسلونایی که رکورد 17 بازی (متوالی) بدون شکست را در اختیار داشت، کسب کردند. پاراگوئه نلسون والدز، که این روز ها در سیاتل ساندرز در MLS بازی می کند، در پیروزی 2-0 مقابل آبی و اناری ها، با پیراهن هرکولس دابل کرد.

این سومین باری است که طی چهار فصل اخیر، سرمربی لوئیز تونت، در دور پنجم مواجه خواهد شد. او پیش از این در سال های 2013 و 2014، زمانی که هدایت تیم های کارتانگا و هوئسکا را بر عهده داشت، با بارسلونا رو در رو شده بود. تیم او در هر دو این بازی شکست خورد - با نتیجه 7-0 و 12-0 در مجموع.

به غیر فرانک اومگا، هافبک کامرونی هرکولس، تمام بازیکنان این تیم، هویت اسپانیایی دارند.
 

هرکولس اکنون در رده ششم جدول سگوندا دیویژن بی، با 12 امتیاز کمتر از بارسا ب، رهبر این جدول رده بندی، قرار دارد. تیم جوانان بارسلونا، در اوایل این فصل سفری که به آلیکانته داشته و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیده است.

 

آلبرت دالمائو، یکی از محصولات لاماسیا و از جمله بازیکنانی که تحت نظر لوئیز انریکه نیز کار کرده است و پنجشنبه در زمین حریف توپ می زند، پیش از بازی اذعان داشت: «با ارائه عملکردی کامل در چهارشنبه شب، می توانیم آینده خود را بسازیم». او همچنین در تعریف و توصیف سرجی روبرتو، هم تیمی سابق خود گفت: «او اثبات کرده که به خوبی از فرصت هایی که مربی به او می دهد، استفاده می کند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9lpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نحوه اجرای طرح موزایکی هواداران بارسلونا در الکلاسیکو+فیلم