تاریخ انتشار: 1395/09/12 02:06
بارسای نصف و نیمه می‌برد یا رئال کم ستاره؟
کد خبر: 245635

به استقبال اولین ال‌کلاسیکوی فصل/ رئال مخوف، بارسای خطرناک

اولین ال‌کلاسیکوی فصل ۱۷-۲۰۱۶ فوتبال اروپا در جهنم نیوکمپ روی پرده می‌رود.

به استقبال اولین ال‌کلاسیکوی فصل/ رئال مخوف، بارسای خطرناک

به گزارش فرتاک ورزشی، رئال مادرید و بارسلونا در حالی از ساعت 18:45 عصر فردا (شنبه) در ورزشگاه نیوکمپ جدال بزرگ هفته چهاردهم لالیگا را برگزار می‌کنند که بیش‌ترین مهره مصدوم را در رویارویی‌های اخیر مقابل هم در کلینیک پزشکی خود می‌بینند.

رئال مادرید، صدرنشین 33 امتیازی از چند هفته قبل خبردار شد که گرث بیل، ستاره ولزی خود را در اختیار ندارد و این یعنی ایجاد فرصت برای واسکوئز، جهت نشان  دادن توانایی‌هایش در اولین ال‌کلاسیکوی دوران حرفه‌ای‌اش. دو ضلع دیگر مثلث هجومی رئال اما حال خوبی دارند. رونالدو در لیگ آقای گل است و بنزما پس از پشت سر گذاشتن حواشی مربوط به اخاذی از والبوئنا، کم کم به روزهای اوج برمی‌گردد. به هرحال هواداران رئال هنوز فراموش نکرده‌اند بنزما و رونالدو برتری تیم 10 نفر آن‌ها در جدال دور برگشت فصل گذشته در نیوکمپ را رقم زدند.

 

لیست بلندبالای مصدومان

رئال علاوه بر بیل، موراتا و کروس را هم به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد و احتمال غیبت واران و کوئنترائو هم بالاست. در سوی مقابل، بارسلونا، آلبا، پیکه، متیو، اومتیتی، توران و اینیستا را همراه خود نمی‌بیند، اما پشتش به سلامت و قدرت سه مهاجم به نام‌های مسی، سوارس و نیمار گرم است.

 

ترکیب احتمالی

با این اوصاف احتمالاً در ترکیب رئال، ناواس، مارسلو، راموس، واران، کارواخال، مودریچ، ایسکو، کواچیچ، بنزما، رونالدو و واسکوئز به میدان می‌روند و برای بارسلونا هم تراشتگن، پیکه، ماسکرانو، آلبا، روبرتو، بوسکتس، راکیتیچ، گومس، سوارس، مسی و نیمار راهی زمین می‌شوند.

 

شرایط جدول

در جدول رئال مادرید با 33 امتیاز صدرنشین است و بارسلونا پس از توقف مجدد در زمین سوسیه‌داد با شش امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در رده دوم ایستاده است. با توجه به برگزاری ال‌کلاسیکو در زمین بارسلونا، احتمالاً تساوی هم برای تیم زیدان به معنای آمادگی جهت برپایی جشن قهرمانی در نیم‌فصل اول است!

 

داور بازی

داور ال‌کلاسیکو، فرد مجربی به نام کلوس گومس است، شخصی که بارسا در 20 بار قضاوت او در بازی‌هایش شکست نخورده و این بار هم امیدوار به نباختن است. رئال اما در 27 بار داوری گومس در بازی‌هایش، چهار بار باخته است. رئالی‌ها اعتقاد دارند این داور به نفع بارسا سوت می‌زند، با این حال کارنامه حرفه‌ای او عاری از هرگونه اشتباه عمدی به نفع یک تیم خاص است!

 

رویارویی‌های قبلی

در 264 ال‌کلاسیکوی قبلی، 97 پیروزی از آن رئال شده، 109 بار بارسا برتری یافته و 58 رقابت غول‌های فوتبال اسپانیا هم برنده‌ای نداشته است. در این بین آبی‌واناری‌ها 459 گل زده‌اند و سفیدهای مادرید 432 بار دروازه دشمن دیرینه را گشوده‌اند.

 

نبرد مسی و رونالدو

رونالدو به عنوان بخت اول تصاحب جایزه مرد سال جهان در سال 2016 به نیوکمپ می‌رود تا در هیبت بهترین گلزن تاریخ رئال در ال‌کلاسیکوهای خارج از خانه تاریخ، بار دیگر زهرش را به پیکر بارسلونا بریزد. در سوی مقابل مسی، بهترین گلزن تاریخ بارسلونا و تنها رقم زننده دو هت تریک در این جدال باشکوه، خیلی خوب راه گل زدن به قهرمان اروپا را می‌داند. در واپسین نبرد رودرروی تنها برندگان جایزه مرد سال جهان در 9 سال گذشته طی سال 2016، حق با کدام یک خواهد بود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9lka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خیز کریستیانو برای 500 گله شدن در نوکمپ
گزارش: