تاریخ انتشار: 1395/09/12 14:08
کد خبر: 245591

چاپه کوئنسه قهرمان جام آمریکای جنوبی می‌شود

به زودی چاپه کوئنسه به عنوان قهرمان جام آمریکا جنوبی اعلام خواهد شد.

به گزارش فرتاک ورزشی، هواپیمای تیم چاپه کوئنسه که برای برگزاری دیدار فینال جام آمریکای جنوبی به کلمبیا می رفت، در این کشور سقوط کرد و 71 نفر در این حادثه کشته شدند. 19 نفر از آن ها بازیکن این تیم برزیلی بودند. پس از این اتفاق، تیم اتلتیکو ناسیونال کلمبیا (حریف چاپه کوئنسه در فینال) از فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) درخواست کرد این جام به صورت افتخاری به تیم برزیلی داده شود.

به نوشته روزنامه گلوبو اسپورت، کونمبول با این درخواست موافقت کرده است و تا چند روز دیگر این موضوع را به طور رسمی اعلام خواهد کرد. بر این اساس، چاپه کوئنسه در کوپا لیبرتادورس فصل بعد حضور خواهد داشت.

در این حادثه 6 نفر جان سالم به در بردند که سه نفر از آن ها بازیکنان چاپه کوئنسه هستند. در آخرین ساعات پنجشنبه اعلام شد آلن راشل، یکی از بازماندگان مشکل حرکتی پیدا نخواهد کرد و برای راه رفتن نیازی به صندلی چرخ‌دار  نخواهد داشت. همچنین بامداد امروز اعلام شد یکی دیگر از بازیکنان چاپه کوئنسه می تواند به میادین بازگردد. با تایید پزشکان، نتو می‌تواند پس از بهبودی پا به توپ شود.

خبر خوش دیگر از وضعیت بازیکنان تیم برزیلی این بود که جکسون فولمن، پای چپ خود را از دست نخواهد داد. دروازه‌بان چاپه کوئنسه پیش از این به علت شدت جراحت پای راست خود را از دست داده بود.

اجساد کشته شدگان سانحه هوایی کلمبیا نیز به برزیل فرستاده شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voygb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل صدم کاوانی، تقدیم به چاپه کوئنزه