تاریخ انتشار: 1395/09/12 18:10
در مصاحبه با خبرنگاران
کد خبر: 245539

انریکه: با صدامتیاز فاصله هم شانس ما بیشتراست

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا بدون توجه به فاصله 6 امتیازی با رئال، تیمش را شانس اول پیروزی در ال کلاسیکو می داند.

به گزارش فرتاک ورزشی، بارسلونا پس از تساوی مقابل سوسیداد، حالا خود را در 6 امتیازی رئال مادرید می بیند و همین باعث شده پیروزی در ال کلاسیکو برای این تیم، مهم تر از همیشه شود.

انریکه: با صدامتیاز فاصله هم شانس ما بیشتراست

لوئیس انریکه در مورد اینکه چه تیمی شانس اول برد در ال کلاسیکو است گفت :« هر کسی می تواند به برد تیم خودش رای دهد؛ ولی وقتی در خانه بازی داریم، مهم نیست 100 امتیاز با رئال فاصله داریم، 25 امتیاز یا 1 امتیاز.

ما در حضور هوادارانمان شانس اول پیروزی هستیم. این یک بازی بسیار با ارزش است و باید سعی کنیم با کسب برد، شادی را به هوادارانمان برگردانیم.»

ال کلاسیکوی تعیین کننده :« سوای هر نتیجه ای که به دست می آید، معتقدم که نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمان تاثیرگذار نیست. هنوز در هفته 14 هستیم و رئال می تواند با یک پیروزی، فاصله خود با ما را بیشتر هم کند؛ ولی تحت این شرایط هم قهرمانی لالیگا برای این تیم قطعی نخواهد شد.»

انریکه: با صدامتیاز فاصله هم شانس ما بیشتراست

غیبت بیل در رئال :« در مورد غایبان هیچکدام از دو تیم صحبت نمی کنم چون این یک مساله طبیعی برای مربیان است. فوتبال ورزشی است که در آن مصدومیت، یک امر عادی است. رئال بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد که می توانند جای بیل را پر کنند.»

اهمیت برد برای بارسا: «« با توجه به جدول رقابت ها نیاز ما برای پیروزی بیشتر است؛ با این حال جدول و رتبه دو تیم، هیچ تاثیری در اتفاقات بازی نخواهد گذاشت.»

اینیستا :« شرایط او مطلوب است؛ ولی فلسفه ما با ورود و خروج یک بازیکن تغییر نخواهد کرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oepxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده شدن اینیستا و آلبا

صحبت های ماسکرانو قبل از ال کلاسیکو: اینطوری نمی شود قهرمان لالیگا شد