تاریخ انتشار: 1395/09/12 22:50
کد خبر: 245477

مورینیو: هرگز تیمی به این خوبی نداشته ام

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد معتقد است تیمش باید در گلزنی بهتر عمل کند.
مورینیو: هرگز تیمی به این خوبی نداشته ام
به گزارش فرتاک ورزشی،  بعد از گذراندن هفته هایی توام با ناکامی، منچستریونایتد قصد دارد 3 امتیاز دیدار برابر اورتون را از آن خود کند.
 
شرایط فعلی منچستریونایتد: "تا به حال هیچ کدام از تیم های من این قدر مالکیت توپ بالایی نداشته اند و در خلق موقعیت و خلاقیت در بازی موفق نبوده اند. اما باید اقرار کنم که هیچ وقت نیز تیمی نداشته ام که اینقدر مساوی کند. علاقمندم تیمی داشته باشم که علاوه بر بازی زیبا قادر به پیروز شدن نیز باشد".
 
انتظارات هواداران: "زمانی که به این باشگاه آمدم می دانستم هدایت تیمی را بر عهده خواهم گرفت که روش فوتبال بازی کردن آن مورد علاقه مردم است پس مشکلی با سنت های این باشگاه ندارم و بسیار راضی هستم. بازیکنان بزرگی و خلاقی در خط حمله داریم اما من امیدوارم بتوانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم".
 
مورینیو: هرگز تیمی به این خوبی نداشته ام
 
شرایط آنتونی مارسیال: "او تلاش بیشتری نسبت به گذشته دارد و زمانی که گلزنی کند خوشحال تر نیز خواهد بود. این موضوع برای همه مهاجمان طبیعی است".
 
فرصت بازی به شواینی: "در تابستان خواستم کاری کنم که به نفع آینده او باشد اما او تصمیم گرفت در این شرایط دشوار هم اینجا بماند. شواینی انسان باثباتی است و من اینگونه شخصیت ها را دوست دارم".
 
بازی برابر اورتون: "تا به حال همیشه بازی تیم های من برابر اورتون دشوار بوده و همیشه بازی های تیم من در ورزشگاه حریف زیبا بوده است. البته بعضی از آنها را باخته ام و بعضی را با پیروزی پشت سر گذاشته ام. با توجه به علاقه اورتون به سبک یونایتد و بازی هجومی دو تیم، احتمالا بازی زیبایی شاهد خواهیم بود".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak7mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیوید بکام: من به مورینیو ایمان دارم

 بدترین شروع یونایتد در 26 سال اخیر
با آقای خاص اتفاق افتاده است؛