تاریخ انتشار: 1395/09/13 13:49
کد خبر: 245399

گواردیولا: کونته بهترین مربی جهان است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که آنتونیو کونته احتمالا بهترین مربی جهان است.
گواردیولا: کونته بهترین مربی جهان است

به گزارش فرتاک ورزشی، دو مربی امروز در دیداری حساس در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.سیتی تا به اینجای کار با گواردیولا 30 امتیاز کسب کرده و این در حالیست که کونته توانسته چلسی را به 31 امتیاز برساند. او پیش از این نیز با یوونتوس 3 قهرمانی سری آ کسب کرده بود و با ایتالیا نیز عملکرد خوبی در یورو 2016 داشت. حال گواردیولا به تمجید از او پرداخت و سرمربی ایتالیایی را بهترین مربی جهان دانست.

iA9cZxsSp290

او گفت:" بدون شک کونته یکی از بهترین های جهان است، شاید بهترین مربی حال حاضر. چلسی شانس اول قهرمانی لیگ برتر است. حالا شاید بیش از پیش نیز مدعی باشد. این یک امتحان خوب برای ماست، اولین بار است که مقابل کونته قرار می‌گیرم. خیلی خوشحالم که با او روبرو می‌شوم. او در تورین با یوونتوس عالی کار کرد و همینطور با تیم ملی. مهم نیست سری آ یا تیم ملی، قدرت او مشخص است. شاید با نتایج خوب شروع نکرد ولی 7 بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته و گلی دریافت نکرده است. خیلی چیزها درباره کیفیت چلسی گفته می‌شود.

این ماه بسیار مهم است. باید ببینیم در چه سطحی هستیم. درباره اینکه اگر ببریم چه خواهد شد و اگر نبریم چه خواهد شد فکر نمی‌کنیم. من به این فکر می‌کنم که سطح ما کجا خواهد بود  و آیا می‌توانیم تا آخر فصل بجنگیم. درباره اینکه چطور رقابت می‌کنیم کنجکاوم و فوتبال ما مقابل این سه یا چهار تیم چگونه خواهد بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489oew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: یک هفته فرصت داریم تا به مصاف بهترین تیم لیگ برتر برویم
حالا نوبت کشف رازهای کونته است