تاریخ انتشار: 1395/09/13 14:04
کد خبر: 245397

شب انتقام یاران آزمون و عزت اللهی رسید

در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر روسیه امشب ورزشگاه المپیکو 2 روستوف میزبان یکی از حساس ترین جدال های هفته خواهد بود.
شب انتقام یاران آزمون و عزت اللهی رسید

به گزارش فرتاک ورزشی، امشب روستوف در حالی میزبان تیم مدعی قهرمانی زنیت است که قربان بردی اف و شاگردانش بعد از اتفاقاتی که در بازی رفت دو تیم در بندر پطرزبورگ افتاد انگیزه های زیادی برای گرفتن انتقام آن شکست تلخ دارند. در جدال رفت روستوفی ها تا دقایق پایانی از میزبان خود پیش بودند اما در چند دقیقه برد را با شکست عوض کردند و با حاشیه های زیادی روبرو شدند.

بردی اف در این هفته دو جدال حساس با زنیت و آیندهوون هلند در لیگ قهرمانان پیش رو دارد از همین رو در بازی چهارشنبه شب برابر اورال در سرمای منفی 15 درجه این شهر به نفرات اصلی اش از جمله آزمون استراحت داد تا از آنها در این دو بازی بهره ببرد از همین رو با بازگشت سردار که در بازی رفت هم به خاطر پرونده حقوقی با روبین کازان غیبت داشت می تواند امیدواری ها برای برد را بالا ببرد.

سعید عزت اللهی که هفته قبل بعد از مدت ها در ترکیب اصلی به میدان رفت با اتمام محرومیت گاتسکان کاپیتان روستوفی ها بار دیگر به نیمکت ذخیره ها دوخته خواهد شد تا تنها یک ایرانی از ابتدا در این بازی بزرگ به میدان برود، جدالی که می تواند سرنوشت هر دو تیم را در ادامه فصل تا حدود زیادی برای قهرمانی و کسب سهمیه اروپا مشخص کند.

iUDbhAO0qcsi

هدایت زنیت در حال حاضر بر عهده میرچا لوچسکیو سرمربی مشهور رومانیایی است که در ترکیب خود از ستاره های زیادی بهره می برد از جمله آلکس ویتسل هافبک تیم ملی بلژیک که این روزها مشتریان زیادی در اروپا دارد. مربی رومانیایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با روستوف از خط حمله این تیم به عنوان نقطه قوت نامبرده و مدعی شد باید به فکر مهار زوج آزمون و دیمیتری پولوز باشد تا دست پر زمین را ترک کند.

بعد از این هفته از رقابت های روسیه تیم های حاضر به مدت سه ماه به تعطیلات می روند تا با پشت سر گذاشتن فصل سرما در این کشور بار دیگر رقابت های نیم فصل دوم را از سر بگیرند.

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367mqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار آزمون، سعید عزت اللهی و پوتین در جمع محبوب ترین های روسیه+عکس