تاریخ انتشار: 1395/09/18 10:26
کد خبر: 244414

دیبالا: یوونتوس توان غلبه بر هر تیمی را دارد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس پس از صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با اطیمنان اظهار داشت که این تیم در مرحله حذفی می تواند هر حریفی را با شکست بدرقه کند.
دیبالا: یوونتوس توان غلبه بر هر تیمی را دارد

به گزارش فرتاک ورزشی، پائولو دیبالا که پس از یک ماه دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، در بازی چهار شنبه برابر دینامو زاگرب در ده دقیقه پایانی بازی وارد میدان شد تا در پیروزی ۲ بر صفر بیانکونری برابر دینامو زاگرب سهیم باشد.

پائولو دیبالا در پایان بازی در گفتگو با Mediaset Premium درباره این بازی اینگونه اظهار نظر کرد:

    حضور در مسابقات رسمی مانند تمرین نیست و بسیار مشتاق بودم که بتوانم در بازی رسمی برای یوونتوس به میدان بروم. امروز احساس خوبی داشتم و مثل چند روز گذشته اصلاً احساس درد نداشتم. نمی خواهم بگویم که کاملاً آماده ام تا ۹۰ دقیقه برای تیم بازی کنم اما آنقدر آماده هستم که بتوانم بیش از زمانی که امروز بازی کردم، برای یوونتوس بازی کنم.

یوونتوس که به عنوان تیم اول گروه هشتم این رقابتها به مرحله بعدی صعود کرده، ممکن است در دور بعدی به مصاف یکی از تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن یا منچستر سیتی برود؛ دیبالا در مورد حریف احتمالی یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اینگونه نظرش را بیان کرد:

    به این مسئله توجه نمی کنم که باید با چه تیمی بازی کنیم زیرا ما از هیچ تیمی هراس نداریم. با بازیکنانی که تیم ما دارد، می توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

دیبالا در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا مایل است تا در پشت دو مهاجم یوونتوس یعنی گونزالو هیگواین و ماریو مانژوکیچ بازی کند یا خیر، اینگونه گفت:

    این سئوال را باید از مربی تیم بپرسید نه من؛ برای بازی کردن در این پست مشکلی ندارم و از بازی در هر پستی در فاز هجومی تیم لذت می برم و بازی در خط حمله را دوست دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndzlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسا تیمی که هر دقیقه ۱۰ پاس سالم می‌دهد!