تاریخ انتشار: 1395/09/18 11:39
کد خبر: 244391

آرسن ونگر بین اوزیل یا سانچز یکی‌ را باید انتخاب کند؛ احتمال فروش اوزیل

هم مسوت اوزیل و هم الکسیس سانچز تنها ۱۸ ماه دیگر با آرسنال قرارداد دارند.
آرسن ونگر بین اوزیل یا سانچز یکی‌ را باید انتخاب کند؛ احتمال فروش اوزیل

به گزارش فرتاک ورزشی، گفته می‌‌شود، مسوت اوزیل و الکسیس سانچز درخواست دستمزدی ۲۰ میلیون پوندی در سال دارند که معادل دستمزد ۳۸۴ هزار پوندی در هفته است. آرسن ونگر در ماه‌های اخیر تلاش کرده است که به این دو بازیکن این نکته را متذکر شود که پول نباید آینده آنها را تحت تاثیر قرار دهد. 

 آرسنال اگر ۶ ماه دیگر با این بازیکنان تمدید نکند، اوزیل و سانچز به سال آخر قرارداد خود خواهند رسید و پیشنهادات بزرگی‌ برای این دو بازیکن در بازار وجود خواهد داشت. 

در مورد اوزیل، گفته می‌‌شود رئال مادرید شاید او را برگرداند و بایرن مونیخ هم به این هافبک ۲۸ ساله علاقه دارد. با اینکه ونگر علاقه‌ای به فروش اوزیل ندارد اما شاید باشگاه به خاطر درخواست بسیار بالای اوزیل، اجازه خروج بدهد. 

آرسنال می‌‌تواند به یکی‌ از این دو بازیکن هفته‌ای ۲۸۸ هزار پوند بدهد اما به نظر می‌‌رسد هیچکدام از این دو بازیکن حاضر به دریافت پول کمتری نیستند. تمدید قرارداد با هر دو این بازیکنان با توجه به چنین دستمزد سنگینی‌ از پس آرسنال بر نمی‌‌آید. 

اوزیل با ۱۴۰ هزار پوند در هفته، بیشترین دستمزد را در آرسنال می‌‌گیرد و سانچز ۱۰ هزار پوند کمتر از اوزیل در هفته می‌‌گیرد. منچسترسیتی و یوونتوس به دنبال سانچز هستند. چلسی هم آنچنان از این بازیکن دور نیست. 

انتخاب بین اوزیل و سانچز برای ونگر شدیدا دشوار است و رویس یکی‌ از گزینه‌‌های ونگر برای جانشینی یکی‌ از این دو بازیکن است. با این حال ونگر در سال‌های اخیر فهمیده است که پیدا کردن مهاجمی در کلاس جهانی‌ برای آرسنال بسیار دشوار تر از خرید یک هافبک با کلاس است. سانچز این فصل به مرکز خط‌ حمله آرسنال رفته است و نتایج خوبی‌ را به بار آورده است. 

اوزیل از بودن در آرسنال راضی‌ است اما در مصاحبه خود با مارکا برگشت به رئال مادرید را رد نکرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vow7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: علت جدایی من از پاریسن ژرمن علاقه رئال مادرید نبود؛ یکی از دلایل موفقیت زیدان، تواضع اوست