تاریخ انتشار: 1395/04/31 17:41
کد خبر: 272694

ساموئل اومتیتی: به غیر از بارسا راه بهتری برای ادامه پیشرفتم وجود ندارد.

مدافع جدید فرانسوی آبی اناری ها بر این باور است که بودن در بارسلونا می تواند بهترین راه برای پیشرفت باشد.
ساموئل اومتیتی: به غیر از بارسا راه بهتری برای ادامه پیشرفتم وجود ندارد.

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، ساموئل اومتیتی عنوان کرده است که در باشگاه جدید خود، بارسلونا با چالش مواجه خواهد شد. در مصاحبه با فرانس فوتبال، این بازیکن 22 ساله علاوه بر مقایسه باشگاه کاتالان ها با سایر باشگاه های اروپایی، توضیح داد که چرا برای خروج از لیون، بارسا را انتخاب کرده است.

او صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

«من می دانستم امضا قرارداد با بارسا ریسک بزرگی خواهد بود اما من این کار را انجام دادم. هنگامی که متوجه شدم شانس امضا این قرارداد را دارم، در ذهنم می دانستم که این انتقال انجام می شود و همه چیز تغییر کرد.

امروز، بارسا بهترین باشگاه جهان است و در مقایسه با سایر رقبای خود نیز در سطح بالاتری قرار دارد. به عنوان یک بازیکن، برای من [به غیر از بارسا] راه بهتری برای ادامه پیشرفتم وجود ندارد.

من می دانم که در طول دوران بازی ام در بارسا، دنیای من مانند قبل نخواهد بود و همه چیز ضرب در 10 و حتی 100 خواهد شد. من حاضرم و امیدوارم برای رویارویی با این چالش آماده باشم، اما من آرام هستم

اومیتیتی در تابستان امسال به همراه فرانسه با یک شکست مواجه شد، هنگامی که خروس ها در فینال جام ملت های اروپا، 1-0 به پرتغال باختند. کریستیانو رونالدو و په په از بازیکنان پرتغالی آن روز بودند که اومتیتی در بارسا نیز باید مقابل آن ها قرار بگیرد. وی در ادامه گفت:

من قصد انتقام گیری از آنها را ندارم اما می خواهم [هنگامی که بارسا با رئال بازی می کند] آنها را شکست دهم». اومیتیتی در نهایت گفت: «من یک بار مقابل آنها شکست خوردم و امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5wma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نقل و انتقالات اخیر اروپا