تاریخ انتشار: 1395/09/22 13:17
کد خبر: 243496

پوچتینو: ما و منچستریونایتد در یک سطح بودیم

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام عملکرد تیمش در بازی برابر شیاطین سرخ را با تیم میزبان در یک سطح دانست و اعتراف کرد که از قبول شکست در این بازی کمی ناراحت است.
پوچتینو: ما و منچستریونایتد در یک سطح بودیم

تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (یکشنبه) در بازی خارج از خانه‌اش برابر منچستریونایتد با اشتباهی که مهاجمش هری کین مرتکب شد، گلی دریافت کرد که نگذاشت سفیدپوشان لندن حداقل با یک امتیاز به خانه برگردند و با منچسترسیتی رده چهارمی هم‌امتیاز شوند. با این حال مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم لندنی آنقدرها هم ناامید نبود.

وی گفت: خب، من فکر می‌کنم که دو تیم در یک سطح بازی و به یک اندازه رقابت کردند. من فکر می‌کنم که این نتیجه برای ما کمی ناراحت کننده بود، البته فقط نتیجه بازی است که ما را ناراحت می‌کند و گرنه عملکردمان خوب بود. ما می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم، اما من فکر می‌کنم که اینجا در خانه یک تیم قدرتمند، به خوبی رقابت کردیم.

پوچتینو افزود: حالا باید سعی کنیم که پیشرفت لازم را داشته باشیم. باید برای بازی بعدی‌‌مان آماده باشیم، اما من فکر می‌کنم که در این بازی نیز همپای حریف بازی کردیم.

تاتنهام پس از مصاف با شیاطین سرخ دو بازی خانگی متوالی برابر تیم‌های هال‌سیتی و برنلی دارد، بازی‌هایی که احتمال نرسیدن موسی دمبله به آنها به دلیل مصدومیتش در دقیقه 67 بازی برابر من‌یونایتد وجود دارد.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در این‌باره عنوان کرد: الان نمی‌توانیم درباره وضعیت او چیزی بگوییم. باید ببینیم مصدومیتش در چه حدی است. ضربه‌ای به زانوی او وارد آمده است اما هنوز مشخص نیست که آن ضربه چقدر به او آسیب رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456v69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا:کنارگذاشتن توره اشتباه بود