تاریخ انتشار: 1395/09/27 02:19
کد خبر: 242475

کونته: چلسی شکست ناپذیر نیست

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، تاکید کرد که فارغ از نتایج اخیر، تیمش شکست ناپذیر نیست و معتقد است که تیمش مطمئنا زمانی شکست خواهد خورد.
کونته: چلسی شکست ناپذیر نیست

آبی ها در حالی این هفته مقابل کریستال پالاس قرار می گیرند که در 10 دیدار اخیرشان به پیروزی رسیدند اما کونته معتقد است که تیمش برای رسیدن به یازدهمین پیروزی پیاپی، کار دشواری خواهد داشت.

 

او به خبرنگاران گفت:" تیمی در دنیا وجود ندارد که شکست ناپذیر باشد. اکنون شرایط برای ما خیلی دشوار است زیرا وقتی مقابل تیمی بازی می کنیم، آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و به این دلیل، آنها با شدت  زیاد و بسیار هجومی بازی می کنند و تلاش می کنند تیمی که در 10 بازی پیاپی به پیروزی رسیده را شکست بدهند.

t97Ed328IkUR

 

 

 

وقتی با 10 پیروزی مقابل تیمی قرار می گیرید، حداقل این است که برای تان احترام قائل می شوند اما بار دیگر تکرار می کنم که این شرایط، شرایط خوبی برای حریف است زیرا آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. ادامه این شرایط برای ما دشوارتر از حریفان است.

 

ما انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز داریم. این مهمترین مسئله برای ماست. اگر بتوانیم به این روند ادامه بدهیم، فوق العاده می شود. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا در این دیدار پیروز شویم.

 

می دانیم که شنبه یک دیدار دیگر خواهد بود. این یک دیدار دشوار مقابل یک حریف خوب است که در موقعیت خوبی قرار ندارد اما فکر می کنم تیم خیلی خوبی دارند. باید با تمرکز کامل به این دیدار برویم زیرا ممکن است مقابل هر حریفی شکست بخوریم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489xwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایت سرمربی چلسی از گل نخوردن تیمش/ کونته: تعهد در تیم من موج می‌زد