تاریخ انتشار: 1395/09/28 13:45
کد خبر: 242199

به رئال گل بزنم مثل رونالدو خوشحالی می‌کنم

یوما سوزوکی، مهاجم کاشیما انتلرز مدعی شد که اگر در فینال جام جهانی باشگاه‌های جهان به رئال گل بزند، مثل رونالدو خوشحالی خواهد کرد.
به رئال گل بزنم مثل رونالدو خوشحالی می‌کنم

، سوزوکی به عنوان یکی از جواهرهای فوتبال ژاپن شناخته می‌شود و کارشناسان آینده درخشانی برای او متصور هستند. او که پس از گلزنی در دیداز نیمه نهایی مقابل اتلتیکو ناسیونال مثل رونالدو خوشحالی کرد، تاکید کرد که اگر مقابل رئال نیز گلزنی کند مثل رونالدو خوشحالی خواهد کرد.

 

01164515

او گفت:" اولین باری نیست که اینطور خوشحالی می‌کنم‌. خیلی ها فکر نمی‌کردند که جرات انجام چنین خوشحالی در جام باشگاه‌های جهان داشته باشم ولی از من خواسته شد و من هم نخواستم کسی را نا امید کنم و اگر مقابل رئال هم گل بزنم همین خوشحالی را خواهم کرد.

 

وقتی 8 سال پیش رونالدو برای دیدار فینال جام جهانی باشگاه ها با منچستریونایتد به اینجا سفر کرد، به هتل رفتم تا از او امضا بگیرم و سپس با پدرم به ورزشگاه رفتیم تا دیدار آنها مقابل اوساکا را تماشا کنیم. بازی کردن مقابل کریستیانو یک افتخار است ولی وقتی بازی شروع شود، من یک حرفه ای خواهم بود و کارم را انجام خواهم داد. سعی می‌کنم بازی خوبی به نمایش بگذارم و او را تنها به عنوان یک رقیب می‌بینم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489xmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنزما: زیدان مثل برادر من است