تاریخ انتشار: 1395/09/29 15:01
کد خبر: 241931

ضعیف‌ترین آمار پتر چک در لیگ انگلیس

با دو گلی که دروازه‌بان آرسنال از منچسترسیتی دریافت کرد ضعیف‌ترین آمار خود را در لیگ جزیره بر جای گذاشت.
ضعیف‌ترین آمار پتر چک در لیگ انگلیس

 آرسنال شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ هفدهم لیگ برتر با نتیجه‌ دو بر یک به  منچسترسیتی باخت. به ‌این‌ ترتیب پتر چک در هشت بازی قبلی خودش نتوانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا صاحب ضعیف‌ترین آمار از زمان حضور در لیگ جزیره یعنی از سال ۲۰۰۴ شود.

پتر چک ۳۴ ساله که در نیمه نخست دروازه تیمش را بسته نگه داشته بود دو بار در نیمه دوم گل خورد که این اتفاق برای اولین بار برای او در لیگ جزیره رخ داده که این دروازه‌بان اهل کشور جمهوری چک نتواند در هشت بازی پی در پی کلین شیت کند.

پتر چک رکورددار کلین شیت در تاریخ لیگ برتر انگلیس نیز هست. او بعد از پایان مسابقه، گفت‌: گل تساوی را خیلی زود دریافت کردیم و اگر این اتفاق رخ نمی داد می‌توانستیم فوتبال را ببریم. بازی کاملا در اختیار ما بود ولی گلی که دریافت کردیم تمرکز تیم ما را بر هم زد. درباره گل دوم هم باید بگویم که بازیکن حریف کاملا جلوی دید من را گرفت. من اصلا شوت استرلینگ را ندیدم و داور باید این صحنه را آفساید اعلام می‌کرد. از نتیجه‌ کسب شده بسیار ناراحتم. دو باخت پی در پی برای ما می‌تواند گران تمام شود. با این دو باخت شرایط را برای دیگر مدعیان بهتر کرده‌ایم و حالا باید هر طور شده دو بازی بعدی را ببریم که در خانه است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnred

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پتر چک: آرسنال برای قهرمانی خواهد جنگید