تاریخ انتشار: 1395/09/30 11:47
کد خبر: 241773

اعتراف داور بازی فینال جام باشگاه‌های جهان درمورد اخراج نکردن راموس

داور بازی پایانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان دلیل خود برای خودداری از دادن کارت زرد دوم به کاپیتان رئال‌مادرید را اعلام کرد.
اعتراف داور بازی فینال جام باشگاه‌های جهان درمورد اخراج نکردن راموس

جانی سیکازوه داور بازی فینال جام باشگاه‌های جهان که دو روز پیش در یوکوهاما میان تیم‌های رئال‌مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار شد، یک سوء تفاهم میان او و دستیارش را دلیل خودداری‌اش از اخراج سرخیو راموس، کاپیتان کهکشانی‌ها اعلام کرد.

در آن بازی راموس که یک کارت زرد داشت در یک ضدحمله حریف، سد راه یکی از بازیکنان کاشیما آنتلرز شد و به نظر می‌رسید که داور بازی دست خود را به سمت جیبش برده تا کارت زرد دوم را به او بدهد اما او این کار را نکرد که این اتفاق برای خیلی‌ها سؤال‌برانگیز بود.

سیکازوه پس از بازی اعتراف کرد که یک سوء‌تفاهم میان او و دستیارش و نه تکنولوژی کمک داور ویدئویی باعث رخ دادن این اتفاق شده است. وی گفت: اتفاقی که افتاد به دلیل این بود که من حرف دستیارم را اشتباه متوجه شدم. زمانی که راموس مرتکب خطا شد او از طریق بیسیم به من اعلام کرد که خطا رخ داده و گفت «کارت نداشت» اما من به اشتباه فکر کردم که می‌گوید کارت داشت. چیزی بیشتر از این نبود. آن اتفاق به دلیل استفاده از تصاویر ویدئویی نبود بلکه به خاطر من و دستیارم بود.

داور زامبیایی فینال جام باشگاه‌های جهان با وجود جنجالی که در این بازی به وجود آورد، تأکید کرد که به قضاوتش در این بازی افتخار می‌کند.

وی افزود: خدا را شکر من این فرصت را به دست آوردم تا اولین داور آفریقایی باشم که فینال جام باشگاه‌های جهان را سوت می‌زند. حالا وقت آن است که فوتبال آفریقا پیشرفت کند و به سطحی بالاتر برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367r7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت اخراج نشدن راموس در فینال باشگاههای جهان