تاریخ انتشار: 1395/10/02 15:23
کد خبر: 241283

هامس رودریگز؟ بستگی دارد نقل و انتقالات ما چطور پیش برود

مدیر یوونتوس خرید مدافع جوان آتالانتا را تایید کرد و در مورد سایر گزینه های این تیم صحبت کرد.
هامس رودریگز؟ بستگی دارد نقل و انتقالات ما چطور پیش برود

 ماتیا کالدارا مدافع جوان و مستعد آتالانتا این روزها خواهان زیادی در سطح اروپا دارد و تیم های بزرگ در پی جذب او هستند. رسانه های ایتالیایی خبر از توافق دو باشگاه برای انتقال کالدارا به تورین داده بودند. یوونتوس همچنین برای تقویت خط هافبک نیز در بازار ژانویه فعال خواهد بود. بپه ماروتا مدیر این تیم در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

مذاکرات برای خرید کالدارا در وضعیت خوبی است. ما در ژانویه انتقال او را رسمی می کنیم اما او در سال 2018 به تیم ما می پیوندد. اینکه بازیکنانی در سطح یوونتوس پیدا کنیم و در عین حال آنها در دسترس باشند، سخت است. 

اکسل ویتسل؟ در حال حاضر مذاکرات برای انتقال او متوقف شده است. قرارداد او در تابستان با زنیت تمام می شود و 5 ماه تا پایان فصل باقی مانده است. ارزیابی ما این است که در ازای هر ماه، یک میلیون یورو بدهیم. در مورد انزونزی، رابطه ما با سویا خوب است و نظرسنجی ها می گویند خرید او ایده خوبی است. 

داهود و درکسلر؟ در مورد داهود باید بگویم؛ بازیکنان زیادی مورد توجه ما هستند. در مورد درکسلر، غیرممکن است که او به یووه بیاید زیرا در سال 2015 با رد پیشنهاد ما، مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد. اگر پیشنهاد یوونتوس یک بار رد شود، سراغ گزینه های دیگری می رود.

یکی از گزینه های مطرح شده برای نقل و انتقالات یوونتوس، هامس رودریگز است. ماروتا در این مورد گفت:

چهار یا پنج سال پیش، نمی توانستیم پیشنهادی برای خرید بازیکنانی مانند هیگواین و پیانیچ بدهیم اما حالا می توانیم. به لطف تلاش ها و زحمات رییس آنیلی، قدرت خرید ما در مقایسه با چند سال گذشته، افزایش پیدا کرده و ما می توانیم برای گزینه های مهم و گران قیمت بازار، پیشنهاد ارسال کنیم. مطمئنا می خواهیم همین مسیر را ادامه دهیم. 

هامس رودریگز؟ بستگی دارد نقل و انتقالات ما چطور پیش برود. باید به قوانین مالی احترام بگذاریم اما یوونتوس همیشه می خواهد در بین بهترین های جهان باشد. این همیشه هدف ما بوده و خواهد بود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9kr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی:بارسلونا به من وابسته نیست