تاریخ انتشار: 1395/10/03 20:11
کد خبر: 240949

مورینیو: قبول پیشنهاد هدایت یونایتد تصمیم آسانی بود

سرمربی منچستریونایتد از تصمیم برای هدایت این تیم می گوید.
مورینیو: قبول پیشنهاد هدایت یونایتد تصمیم آسانی بود

ژوزه مورینیو، در کنفرانس خبری در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش توضیح داد: اینکه همه بازیکنان را در اختیار داریم خیلی خوب است. البته بجز لوک شاو که او نیز به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد. در پست حساسی مثل دفاع وسط تمامی بازیکنان را در اختیار داریم. اسمالینگ  و بیلی به تیم بازگشتند و روخو و بلیند هم شرایط خوبی دارند. ما در ماه های اخیر شرایط سختی داشتیم، اما اکنون به ثبات رسیدیم. این را می دانیم که بیلی در ژانویه به رقابت های جام ملتهای آفریقا می رود، اما برای سه بازی آینده در دسترس خواهد بود.

سرمربی منچستریونایتد در خصوص زلاتان ابراهیموویچ گفت: زلاتان فوتبال خود را در بالاترین سطح تمام می کند، نه در آمریکا و یا چین. او بی نظیر است، آمار خوبی دارد و من برایش خیلی خوشحالم. زلاتان این آمار را بدون هیچ پنالتی ثبت کرده و این عالی است، زیرا خیلی ها تعداد زیادی پنالتی را گل می کنند. او در این 17 بازی تنها یک پنالتی داشته و همین باعث خوشحالی من است.

مورینیو در خصوص قبول پیشنهاد مربیگری منچستریونایتد توضیح داد: من درباره سختی  این شغل فکر کردم و سعی کردم دلیل ناکامی سه سال گذشته باشگاه را بررسی کنم. سعی کردم برای خودم دلیلی پیدا کنم، اما خیلی درباره آمدن به باشگاه فکر نکردم، زیرا تصمیم آسانی بود. با افراد زیادی در این مورد صحبت نکردم. وقتی شما پیشنهاد منچستریونایتد را در حالی که سرمربی یک باشگاه هستید دریافت می کنید، ممکن است که در مورد آن فکر کنید، اما در حالی که بیکار هستید دیگر نیازی به فکر کردن نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36758z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: منچستر نگران رتبه چهارم نیست/ می توانیم رتبه بهتری کسب کنیم

مورینیو: از میخیتاریان کاملا راضی هستم
میخیتاریان از نظر ذهنی بسیار قوی است