تاریخ انتشار: 1395/10/09 19:37
کد خبر: 239456

گزینه جدید یوونتوس از آتالانتا می آید

از ابتدای زمان نقل و انتقالات تابستانی، تلاش سران یووه بر این بود که بتوانند اکسل ویتسل ستاره ی بلژیکی تیم زنیت را خریداری نمایند اما بنا به دلالیل متعدد، این امر در تابستان مقدر نشد و همه چیز به زمستان موکول شد.
گزینه جدید یوونتوس از آتالانتا می آید

با توجه به مدت زمان اندک تا پایان قرارداد ویتسل با زنیت، یوونتوس برای خرید او مبلغ 6 میلیون یورو را پیشنهاد کرده بود که با مخالفت سران روسی همراه شد و آنها حداقل 10 میلیون یورو برای بازیککن خود طلب کردند.

 

یوونتوس هم در واکنش به آنها گفت که مبلغ نهایی برای خرید ویتسل 6 میلیون یورو می باشد و حتی 1 سنت هم بیشتر پرداخت نمی کند.

 

امروز توتو در این باره نوشت:

 

    یوونتوس برنامه های خود را بر روی ویتسل متمرکز نکرده و در صورتی که روس ها با مبلغ یووه موافقت نکنند، آنگاه یوونتوس به سراغ روبرتو گالیاردینی بازیکن با استعداد و خوش تکنیک تیم آتالانتا خواهد رفت تا این بازیکن را برای ژانویه خریداری کند و برنامه ی جذب ویتسل به تابستان آینده موکول شود.

 

روبرتو گالیاردینی، 22 ساله در پست هافبک مرکزی بازی می کند و یکی از بهترین بازیکنان سری آ تا اینجای فصل لقب گرفته است.

 

گفته می شود، یوونتوس مذاکرات ابتدایی خود را با مدیر برنامه های این بازیکن آغاز کرده تا در صورتی که پرونده ی خرید ویتسل با شکست رو به رو شد، خیلی زود بتوانند این بازیکن را جذب نمایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eowop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صید جدید یوونتوس از برگامو می آید