تاریخ انتشار: 1395/10/14 15:53
کد خبر: 238394

سرخابی ها به دنبال هافبک مطرح کهکشانی ها

در حالی که زیدان از درست شدن همه چیز برای ستاره خود خبر داده، روزنامه سان در خبری اختصاصی منتشر کرد که یونایتد با چلسی برای جذب خامس در تابستان رقابت خواهد کرد.
سرخابی ها به دنبال هافبک مطرح کهکشانی ها

به گزارش فرتاک ورزشی، صحبت‌های امروز زیدان از ماندگاری ستاره کلمبیایی خبر می‌داد. مربی فرانسوی کهکشانی‌ها گفت: خامس تحمل داشته باشد، همه چیز درست می‌شود. او بازیکن خوبی است اما باید واقع بین باشد و صبور. قرار نیست یک بازیکن همیشه در ترکیب تیمش ثابت باشد. نیمکت نشینی بخشی از زندگی یک فوتبالیست است.

با تمام این اتفاق‌ها روزنامه «سان» انگلیس از علاقه 2 قدرت جزیره برای جذب «خامس رودریگز» خبر داد.

مورینیو که تابستان پیش، حدود 150 میلیون پوند خرج کرده تصمیم دارد بیش از 50 میلیون دیگر برای جذب وی پرداخت کند. شیاطین‌سرخ که با احتمال فراوان در زمستان بازیکنانی مثل «ممفیس دپای»،‌ «مرگان اشنایدرلین» و «اشلی یانگ» را می‌فروشد مبلغ او را بدست خواهد آورد.

از طرف دیگر باید اشاره کرد که شایعات در پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسیار زیاد است و این خبر نیز مثل بسیاری دیگر، شاید به وقوع نپیوندد. به عنوان مثال روزنامه «تایمز» که به مراتب از اعتبار بیشتری نسبت به «سان» برخوردار است 2روز پیش فاش کرد که مورینیو 145 میلیون پوند برای خرید 2 ستاره اتلتیکو یعنی «آنتوان گریژمان» و «سائول نیگوئز» کنار گذاشته است. این خبر به منزله این است که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. 

روزنامه روز اول ژانویه ( 2 روز گذشته) - ژوزه (مورینیو) 145 میلیون پوند برای اتلتیکو برنامه ریزی کرده است

عده ای از مطبوعات، علاقه‌مندی شیاطین‌سرخ به خامس را به این علت عنوان کرده که چلسی برای خرید تنها نباشد. این مسئله بدون شک بر روی قیمت ستاره تاثیر خواهد گذاشت. 

با احتمال فراوان و با استناد به خبر پدر رودریگز،‌این ستاره کلمبیایی یک نیم فصل دیگر در برنابئو حضور دارد. اما ادامه‌ این روند در اسپانیا بستگی به شرایط مختلف دارد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywzkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تیم منتخب سال ۲۰۱۶ لیگ جزیره+عکس