تاریخ انتشار: 1395/10/16 12:47
کد خبر: 238002

زیدان: زدن سه گل به سویا کار سختی است

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی از عملکرد شاگردانش برابر مردان خورخه سامپائولی تمجید کرد.
زیدان: زدن سه گل به سویا کار سختی است

به گزارش فرتاک ورزشی، زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به لطف دو گل از خامس رودریگس و گلزنی رافائل واران با نتیجه 3 بر صفر از سد سویا گذشتند، به خبرنگاران گفت: می‌دانستیم که در غیاب چندین بازیکن اصلی‌مان، بازیکنان دیگری که فرصت بازی پیدا می‌کنند، سخت تلاش خواهند کرد و اوضاع در این بازی عالی پیش رفت.

زی‌زو که حالا با رئال‌مادرید به رکورد شکست‌ناپذیری در 38 بازی از رقابت‌های مختلف رسیده، تصریح کرد: کاری (روند شکست‌ناپذیری) که ما در حال انجامش است، ساده نیست، به همین خاطر باید به تمامی بازیکنانم بابت این دستاورد تبریک بگویم. ما در نیمه اول بازی کاملی را از خود به نمایش گذاشتیم و از آن لذت ردیم. گل زودهنگام خامس هم کمک شایانی به ما کرد.  زدن سه گل به تیمی همچون سویا اصلاً کار ساده‌ای نیست.

وی همچنین در تمجید از هافبک کلمبیایی خود اظهار داشت: خامس عالی کار کرد و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او دو گل به ثمر رساند و همانند بازیکنان دیگر سخت در این بازی کوشید. از عملکرد خامس و تمامی بازیکنان خیلی رضایت دارم. ما در دفاع هم عالی بودیم و در بازی رفت دروازه‌مان را مقابل سویا بسته نگه داشتیم که این از اهمیت بالایی برخوردار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278z5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: به خاطر رفتار رییس جمهور با بنزما متاسفم

رونالدو بازی حساس برابر سویا را از دست داد
استراحت زیدان به کریستیانو رونالدو